خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان: خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 29 اردیبهشت ماه شهروندان 454 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس متاسفانه 260 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۶۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

برقراری 260 تماس مزاحم با سامانه 125 همدان طی 24 ساعته گذشتهمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 29 اردیبهشت ماه، پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 29 اردیبهشت ماه شهروندان 454 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 5 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان  ابراز داشت: همچنین 9 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 180 تماس اشتباه و متاسفانه 260 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان امامزاده عبدالله، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان آزاد، نجات حیوانات در بلوار شاه حسینی، مهار حیوانات در میدان رسالت و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در میدان پژوهش توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی خاطرنشان کرد: تعداد 4 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات