مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر:

رمضان؛ ماه بهره گیری از فیوضات الهی است

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان پایوران ناحیه روح الله یزد در افتتاحیه کلاس‌های نورمبین که در جوار گلزار شهدای خلدبرین برگزار شده بود؛ شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ حجت الاسلام گندمی در این جلسه گفت: بار دیگر رمضان فرا رسید و مؤمنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می‌روند که حضرت دوست میزبان آن است؛ با حلول ماه رمضان، شیرینی سحر‌های مناجات رنگ می‌گیرد و محبّت و قرب در دل‌های خشکیده بشر جوانه میزند.
وی در ادامه افزود:در این ماه که دل هایمان بیش از هر زمان دیگری با آیه‌های پر مهر هدایت انیس می‌شود، توفیق روزه داری ارمغان دیگریست که ثمراتی، چون تقویت اراده، رهایی از خواسته‌های کم ارزش دنیوی و انس با کلام وحی، تنها گوشه‌ای از برکات آن است. توفیقی که چنانچه به درستی درک شود زمینه تعالی انسان را تا درجات والای معرفت فراهم می‌کند.
وی همچنین اذعان کرد:رمضان ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندی از فیوضات و اتصال به ذات تبارک و تعالی است و بدون شک این ماه پرفیض برای مسلمانان فرصت مغتنمی است تا اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و اخلاص در اعمال را پایدار و دائمی کنند.
ارسال نظرات