عضو تیم ملی کشتی فرنگی در دسته فوق‌سنگین گفت: برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا لحظه‌شماری کرده و با پیگیری تمرینات تنها با هدف کسب مدال طلای این مسابقات راهی اندونزی خواهم شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی نوری، امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: با برگزاری اردوی نهایی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و در حضور قهرمانان ارزنده کشور همچون بهنام مهدی‌زاده و شهاب قوره‌جیلی به عنوان نفر اول دسته فوق سنگین کشتی فرنگی انتخاب شدم و امیدوارم با اعتماد کادر فنی مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا را به ملت شریف ایران اسلامی هدیه دهم.

وی افزود: برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا لحظه‌شماری کرده و با پیگیری تمرینات خود به صورت فشرده زیر نظر کادر فنی تنها با هدف کسب مدال طلای این مسابقات راهی اندونزی خواهم شد.

عضو تیم ملی در دسته فوق‌سنگین کشتی فرنگی با قدردانی از زحمات مربیان خود «علی اشکانی و احد پازاج»، ادامه داد: در حال حاضر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در محل خانه کشتی تهران پیگیری شده و برای رسیدن به مرز آمادگی مطلوب تمرینات مورد نظر خود را زیر نظر کادر فنی ادامه خواهیم داد.

نوری به استعداد بالای کشتی‌گیران اردبیلی برای درخشش در مسابقات مهم آسیایی و جهانی اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشتی‌گیران اردبیلی از سابقه درخشش در میادین جهانی برخوردار هستند و قابلیت‌های این ورزشکاران در رقابت‌های مختلف به اثبات رسیده است.

وی بازگشت به دوران طلایی کشتی فرنگی اردبیل را دور از دسترس ندانست و یادآور شد: به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی زیباترین و بهترین صحنه‌ای است که هر ورزشکار ملی‌پوشی آرزوی تحقق آن را دارد و امیدوارم در رقابت‌های آسیایی جاکارتا به این آرزوی شیرین خود دست یابم.

ارسال نظرات