رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره استانی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: ماه رمضان ماه نور قرآن است و باید در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

بیست و سومین جشنواره استانی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای ترویج معارف قرآنی در بین کادر پزشکی و دانشگاهی علوم پزشکی استان مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 538 نفر دانشجو و 116 نفر از اساتید در این جشنواره ثبت نام کردند، تصریح کرد: این جشنواره در بخش کتبی شامل احکام، آشنایی با سیره معصومین، آشنایی بامفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه وتفسیر قران، آشنایی با احدایث اهل بیت، آشنایی با سبک زندگی ایران اسلامی، پرسمان قرانی، حس موضوعی قران و حفظ سوره واقعه با ترجمه برگزار شد.

 اخوان اکبری، یادآور شد: این مسابقه کتبی در 2 بخش احکام و غیر احکام در 30 حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، عنوان کرد: با توجه به مرحله کشوری این جشنواره از بین شرکت کنندگان 100 نفر به این مرحله راه خواهند یافت و در تعداد ثبت نام کنندگان نیز شاهد رشد و افزایش حضور و استقبال در این جشنواره قرآنی هستیم.

ارسال نظرات