خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

دیدار با ایثارگران یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره 3 هزار شهید استان قزوین است.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۴۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کارگروه کمیته‌های کنگره 3 هزار شهید استان قزوین با هدف هماهنگی شرح وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در کمیته‌های مختلف کنگره برگزار شد.
در این نشست راهکارهای اجرای برنامه‌ی دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین در قالب طرح سپاس مورد بررسی قرار گرفت.
در نشست فوق غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد با اشاره به شرح وظایف بنیاد در کنگره 3 هزار شهید استان قزوین گفت: از جمله این وظایف دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین است که یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره می‌باشد و بایستی با همدلی و هماهنگی همه‌ی دستگاه‌ها به اجرا درآید.
وی افزود: در اجرای این برنامه‌ها بیش از 2 هزار تن از بازماندگان خانواده‌های معظم شهدا که شامل والدین و همسران آنها می‌باشد دیدار به عمل خواهد آمد.
براساس پیشنهادات مربوط در جلسه، این دیدارها در قالب 40 گروه متشکل از مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف اداری استان برنامه‌ریزی شده و به مدت 2 ماه قبل از برگزاری اجلاسیه نهایی اجرا می‌شود.
در این نشست همچنین هر یک از اعضای جلسه، گزارش‌های مربوط به جلسات کمیته‌های کنگره که حضور داشتند را ارایه کردند و هماهنگی لازم به عمل آمد.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار