نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان درهمايش طلايه داران تبليغ گفت: مبلغان درماه مبارک رمضان بايد مردم را به کانون اصيل روحانيون که ولايت فقيه است، متصل کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان درهمایش طلایه داران تبلیغ که به مناسبت آغازماه مبارک رمضان در دفتر ایشان با حضور روحانیون زاهدان برگزارشد، گفت: تبلیغ درماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای اتصال مردم با اصل ولایت فقیه و مرجعیت است.

وی ادامه داد: مهمترین کار مبلغان در این ایام پاسخ به سوالات شرعی مردم و گفتن مسائل دینی برای آن‌ها است، این مبلغان باید اولویت را به طرح فتوا و نظر ولی فقیه بدهند زیرا فتوای ولی فقیه به دیگران ارجحیت دارد.

وی بیان کرد: در این فرصت مبارک مبلغان باید نسبت به باز تولید امر تقلید در جامعه و تشریح ضرورت آن اقدام کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تقویت دین در گرو تقویت پایگاه ولایت فقیه در جامعه است، مبلغان وظیفه دارند این پایگاه را بیش از این پاس بدارند و به این منظور باید نظرات رهبری مثل فرمایشات ایشان در خصوص شعار سال که سال ۹۷ مزین شده به سال حمایت از خرید کالای ایرانی را طلیعه تبلیغ خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: مبلغان وظیفه دارند این تفکر را در بین مردم نشر دهند که اصل تقلید نشان دهنده تقید در دین است و تبعیت از نظر مراجع در احکام شرعی و تبعیت از نظر ولی فقیه در احکام روز دنیا یک نوع حجت شرعی است که عمل به آن باعث تضمین اعمال افراد مقلد در آخرت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان انتشار دهنده اندیشه فکری مراجع به جامعه و مردم هستند و در این میدان نقش حلقه ارتباطی میان مردم و مراجع را برعهده دارند، از این رو حساسیت و اهمیت تبلیغ بسیار بیشتر می‌شود.
 
منبع خبر: روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات