خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: در عصر حاضر بزرگ‌ترین مشکلات جامعه ما و بشریت عدم توجه به خداوند و رعایت نکردن تقوا است و هرچه به جلو می‌رویم ضرورت توجه به معنویت در جامعه بشری بیشتر حس می شود و ماه رمضان فرصتی ایجاد می‌کند که جامعه به سمت معنویت سوق پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

بزرگ‌ترین مشکلات جامعه ما و بشریت عدم توجه به خداوند و تقواستحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی بی‌نظیر برای توجه به خدا و دوری از شیطان است.

وی افزود: خداوند در قرآن فرموده است که ماه رمضان را برای تمرین بندگی و تقوا قرار داده است و شیاطین در این ماه در غل و زنجیر هستند و در این ماه جز نفس انسان که انسان را اغوا می کند شیاطین حضور ندارند که به وسوسه انسان بپردازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در این ماه همه شرایط را خداوند متعال مساعد کرده تا در این ماه به پرورش نفس و دور کردن آن از پلیدی‌ها بپردازیم و از لذات دنیوی ولو حلال آن که خوردن و آشامیدن است نیز دوری کنیم تا پس از ماه رمضان چنان نفس ما قوی و الهی شده باشد که دیگر بعد از اتمام ماه  مبارک رمضان شیطان از طریق زرق و برق دنیا نتواند ما را فریب دهد.

وی ادامه داد: در عصر حاضر بزرگ‌ترین مشکلات جامعه ما و بشریت عدم توجه به خداوند و رعایت نکردن تقوا است و هرچه به جلو می‌رویم ضرورت توجه به معنویت در جامعه بشری بیشتر حس می شود؛ ماه رمضان فرصتی ایجاد می‌کند که جامعه به سمت معنویت سوق پیدا کرده و از این همه حریص بودن به خواسته‎های دنیوی تجدید نظر کند.

قربانی ابراز داشت: ماه رمضان ماه بندگی است ماه دوری از بندگی شیطان و رسیدن به بندگی خداست، مصادف شدن این ماه با خروج آمریکا از برجام را باید به فال نیک گرفت و از شر شیطان بزرگ(آمریکا) به خداوند متعال پناه برد و مسئولین در این ماه از شیطان بزرگ تبری بجویند و به خداوند متعال تکیه کنند و توکل داشته باشند.   

انتهای پیام/

ارسال نظرات