رئیس کمیته امداد محلات خبر داد
رئیس کمیته امداد شهرستان محلات از رشد 30 درصدی کمک‌های حامیان ایتام این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۴۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی رئیس کمیته امداد شهرستان محلات بابیان اینکه طرح «اکرام ایتام» طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست است، گفت: خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه حامی معنوی و مادی یک یا چند یتیم شوند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌حساب یتیم موردنظر دل ایتام را شاد کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان کمک‌های حامیان ایتام شهرستان محلات در سال گذشته به نسبت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است، گفت: در سال 96 یک هزار و پنج حامی حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان محلات را عهده‌دار بوده که به نسبت سال قبل با تعداد 876 حامی 15 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان محلات تصریح کرد: میزان کمک‌های حامیان به ایتام در سال گذشته بیش از 605 میلیون تومان بوده که به نسبت مشابه سال قبل با رقم 468 میلیون تومان رشد 30 درصدی داشته است.

رجبی ضمن تشکر از خیران و حامیان بیان کرد: حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات