خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت:روابط عمومی به‌عنوان رابط مردم و مسئولان مهم‌ترین وظیفه را دارد.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۶۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشستی با مدیران روابط عمومی ادارات و ارگان‌های شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی در دفتر خود با بیان اینکه تأثیر روابط عمومی در همه شئون زندگی مردم محدود به ادارات نیست، افزود: بخشی از موفقیت یک اداره، به دارا بودن یک روابط عمومی پویا وابسته است.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین خدمت روابط عمومی توجیه کردن یا راهنمایی مردم برای انجام امور اداری آن‌هاست و باید به‌عنوان رابط مردم وادارات، درخواست‌های مردم را برای بهبود خدمت‌رسانی به مسئولان منتقل کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود، سپس در بیان سایر وظایف روابط عمومی افزود: این واحد باید همچنین اقدامات مسئولان را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا ناامیدی از نواقص کمی تعدیل شود زیرا باوجود همه اشکالات و اشتباهات، خدماتی هم ارائه می‌شود که مردم از آن‌ها اطلاع ندارند.
امینی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رمضان را دعا دانسته و به تأکید بر ادعیه مخصوص این ماه بر دعا برای حج، طول عمر و توسعه در روزی اشاره کرد.
وی روزه را سپر آتش جهنم دانست و تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی در زیبایی بصری و تولید محتوا در دستگاه خود مناسبت هایی چون ماه رمضان را فرموش نکنند.
در ابتدای این جلسه عباس اعتماد مسئوول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به هفته روابط عمومی با بیان اینکه شهرستان شاهرود بیشترین روابط عمومی فعال را در سطح استان دارد گفت: چند سالی است که شورای روابط عمومی شهرستان تشکیل شده و در سال جلساتی نیز برای هماهنگی بهتر برنامه ها از جمله انتخابات برگزار می شود.
وی با اشاره به تنزل جایگاه روابط عمومی ها در چندسال اخیر از حد یک اداره کل به دفتر و زیر مجموعه افزود: این باعث شده که استنباط این باشد که توجه به روابط عمومی ها کمرنگ شود که باید در این مورد توجه بیشتری شود و این مصوبه مورد تغییر قرار گیرد.
 
وظیفه روابط عمومی ایجاد ارتباط مردم و مسئوولان
ارسال نظرات
پر بیننده ها