شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پردازش به امور فرهنگی یکی از اولویت های شهرداری شاهرود محسوب می شود، گفت: ما هیچ افقی جز خدمت صادقانه به شهروندان نداریم و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۶۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محین احمدی در نخستین کارگاه آموزشی قوانین توانگری و شناخت توانمندیهای انسان از منظر علمی و تحقیقاتی که با حضور کلیه کارکنان شهرداری شاهرود در سالن شقایقهای دانشگاه صنعتی برگزار شد با بیان اینکه، یکی از راهکارهای بهبود توانمند سازی کارکنان در برنامه های کیفیت زندگی برگزاری کارگاه های آموزشی در این راستا است، افزود: انسانها در کشورهای توسعه یافته به رفاه اقتصادی دست یافته اند ولی، احساس نمی کنند که زندگیشان از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد پس رشد اقتصادی نمی تواند معیار بهبود کیفیت زندگی مردم تلقی شود.
وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که اقتصاد یکی از اجزای تشکیل دهنده شاخص کیفیت زندگی است و در بهبود سطح زندگی می تواند نقش موثری داشته باشد، ابراز داشت: اقتصاد ، شرط کافی برای ارتقای زندگی محسوب نمی شود و شروط دیگری نیز برای ارتقای این شاخص در زندگی افراد لازم است.
شهردار شاهرود ضمن این مطلب که کیفیت زندگی منعکس کننده اختلاف و فاصله بین امیدها و انتظارت یک فرد و تجربیات فعلی او است، اظهار داشت: میزان رفاه جسمی، روانی و اجتماعی که به وسیله اشخاص درک می شود نظیر رضایت از زندگی ، احساس سلامت ، دارا بودن شغل، داشتن همسر ، موقعیت اجتماعی و اقتصادی مناسب، خلاقیت ، همکاری با دیگران و ... طرز تلقی و نگرش فرد را نسبت به زندگی اجتماعی و خانوادگی تغییر داره و در کیفیت زندگی و ارزیابی آن موثر خواهد بود.
احمدی با بیان اینکه رضایت از خویشتن ، رضایتمندی از زندگی است، بیان داشت: ابعاد رضایتمندی از زندگی بسیار متنوع است و یک بعد آن را می توان زندگی خانوادگی دانست چرا که رضایت فرد از همسر، فرزندان و والدین باعث آرامش ، نشاط، شادی و اعتماد به نفس وی می شود و در صورت این احساس فرد می تواند در جایگاه شغلی و اجتماعی خود نیز موفق باشد.
وی ضمن این مطلب که انجام کار نیک و خیرخواهانه می تواند بسیار مفید در احساس فرد باشد، اعلام داشت: میزان رضایت از زندگی به مولفه های گوناگونی ارتباط دارد که با آموزش درست می توانیم آن را ابتدا در خانواده شهرداری و سپس در بین شهروندان گسترش داده و در راستای میزان رضایتمندی شهروندان کوشا باشیم.
شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه پردازش به امور فرهنگی یکی از اولویت های شهرداری شاهرود محسوب می شود، عنوان داشت: ما هیچ افقی جز خدمت صادقانه به شهروندان نداریم و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
احمدی با بیان اینکه تغییرات چهره شهری در آینده ای نزدیک برای شهر رقم خواهد خورد،گفت: با تکیه بر نیت صادقانه ، همت و تلاش قاطعانه و پشتوانه محبت سرشار مردمی نوید روزهای زیبا در تغییر چهره شهری و خدمات متنوع را به شهروندان می دهیم.
در پایان اهدا لوح تقدیر از سوی استاندار سمنان به شهردار در راستای کسب عنوان شهردار موفق در خدمات تسهیلات نوروزی به شهردار صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها