خبرهای داغ:
کارآفرین بسیجی اهل ملکان در حاشیه بازدیدی که از استخرهای ماهی وی داشتیم، گفت: سالانه در این 10استخر 60 تن ماهی پرورش می دهیم که بسته به اندازه ماهی از یک تا سه لایه پرورش می یابند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

مجتبی خان بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: ماهی هایی که یگ گرمی هستند در سه لایه پرورش داده می شوند تا پس از 18ماه به یک ماهی بالغ و قابل استفاده در سبد خانوار تبدیل شوند.

کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه 60تن ماهی پرورش می دهد

وی با بیان اینکه از سال 79 مجوز راه اندازی پرورش ماهی را گرفته بود ولی از سال 84 آن را راه اندازی کرده است، گفت: راه اندازی پرورش ماهی سرمایه زیادی می خواست که علاوه بر سرمایه اولیه آن، توانستم 40میلیون از بسیج سازندگی تسهیلاتی در این خصوص دریافت کنم.

خان بابایی ادامه داد: سالانه از این پرورش ماهی یکصد میلیون تومان درآمد دارم که توانستم برای پنج نفر به طور مستقیم و 20نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد کنم.

کارآفرینی بسیجی در ملکان سالانه 60تن ماهی پرورش می دهد

وی اضافه کرد: پیش از این باغداری و مرغداری نیز می کردم که با رونق این پرورش ماهی همه وقتم را برای پرورش ماهی صرف می کنم که خداروشکر تونسته ایم تولیدات خودمان را علاوه بر شهرهای آذربایجان شرقی، به آذربایجان غربی و زنجان نیز صادر کنیم.

ارسال نظرات