جنب و جوش اصلاح‌طلبان استان بوشهر برای عبور از نمایندگان کنونی استان در مجلس

اصلاح‌طلبان دشتستانی از ایجاد یک نئو اصلاح‌طلب‌های انحصاری که چندان خود را پیرو اصلاح‌طلب‌های ریشه‌دار نمی‌دانند و هم اکنون سایه آنها بر ساختار مراکز دولتی سنگینی می‌کنند به شدت عصبانی هستند و به دنبال رسیدن به گزینه‌هایی واحد برای عبور از نمایندگان کنونی استان بوشهر در مجلس تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۷۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اگر چه تا انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 1398 حداقل 22 ماه دیگر باقی مانده است و سخن از آن شاید زود باشد اما از هم اکنون رگه‌هایی از فعالیت برخی از کاندیدای احتمالی به گوش می‌رسد.

هر چند نشست‌های کنونی کاندیداها کاملا محفلی بوده و سعی بر آن است که خبری به بیرون منتشر نشود اما شنیده‌ها حاکی از رویگردانی اصلاح‌طلبان از نمایندگان کنونی حوزه‌های انتخابیه استان به دلیل عدم تحقق وعده‌هایشان است.

نگرانی زائدالوصف، اصلاح طلبان استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان که بزرگترین شهرستان استان و دارای یک نماینده است را به خود اختصاص داده است و در حالی که شعارهای انتخاباتی رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان بوشهر که توانست از شهرستان دشتستان، به مجلس راه یابد بر زمین مانده، آنها از هم اکنون به دنبال یک آلترناتیو قوی جهت جایگزینی وی هستند.

یار پای گرمابه و گلستان اصلاح‌طلبان در زمان انتخابات در شهرستان دشتستان، کدخداپور است که سعی و تلاش اصلاح‌طلبان برای مجلس آینده متمرکز بر وی برای جایگزینی به جای سعادت نماینده کنونی مردم این شهرستان در مجلس است.

به عقیده اصلاح‌طلبان دشتستانی، سعادت هرگز نتوانست به جز حلقه کوچکی از طرفداران دولت که عموما خارج از بدنه اصلاح‌طلبی بوده، بین اصلاح‌طلبان واقعی و مجموعه دولت در سطح شهرستان و استان قرابتی ایجاد و آنها را در بدنه دولت جایگاهی در خور شان آنها بدهد.

این شرایط در حالی مورد انتظار اصلاح‌طلبان است که پیروزی محمدباقر سعادت در انتخابات مجلس دهم و حتی آراء بالای روحانی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان دشتستان را مرهون تلاش‌های خود در سطح این شهرستان می‌دانند و از حضور برخی مدیران نالایق در بدنه دولت در استان بوشهر به شدت از سعادت که دو دوره ریاست ستاد روحانی در استان بوشهر را در دست دارد گله‌مند هستند.

اصلاح‌طلبان دشتستانی از ایجاد یک نئو اصلاح‌طلب‌های انحصاری که چندان خود را پیرو اصلاح‌طلب‌های ریشه‌دار نمی‌دانند و هم اکنون سایه آنها بر ساختار مراکز دولتی سنگینی می‌کنند به شدت عصبانی هستند که رفتارهای معترضانه این اصلاح‌طلبان در سال گذشته و با آمدن برخی از وزرای اصلاح‌طلب به استان بوشهر به خوبی در اذهان باقی مانده است.

شنیده‌ها حاکی است که در هفته‌های گذشته، برخی از اصلاح‌طلبان استان بوشهر و به خصوص شهرستان دشتستان، طرح عبور از نمایندگان کنونی استان در مجلس شورای اسلامی را مطرح و به دنبال هم‌گرایی برای انتخاب گزینه‌های نهایی از هم اکنون و در فاصله 22 ماه به انتخابات هستند تا فرصت‌ها را برای متقاعدکردن مردم از دست ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات