فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با تأکید بر اینکه دانشجویان باید به دنبال تحقق مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها باشند، افزود: دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که کادر کارآمد و متعهد برای آینده کشور در آن تربیت شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۹۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علیضا زارع در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی تفت و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های این شهرستان بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقرب الهی و رشد معنوی است، تصریح کرد: جوانان باید به‌طور ویژه از لحظه‌های ناب بندگی این ماه استفاده کنند و فرصت‌های این ماه را غنیمت بشمرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در ادامه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در قبال برجام، یادآور شد: استکبار جهانی هرگز تفکر انقلابی ایرانی اسلامی که موجب به خطر افتادن منافع نامشروع آن‌ها و ناکام ماندن نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه شده است را برنمی‌تابد و برای ضربه به ایران اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت مواجه قاطعانه و باصلابت با آمریکا و هم‌پیمانانش تصریح کرد: امروز مردم ما بیش از هرزمانی به این مهم اعتقاد پیدا کرده اند که مذاکره و سازش با بیگانگان راه‌حل معضلات نیست و برطرف کردن مشکلات در گروه بهره‌گیری از عزمی جهادی و به‌کارگیری نیرو‌های کارآمد و متعهد انقلابی است.

زارع با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های ما باید محل تربیت این نیرو‌های انقلابی و کارآمد باشد، اظهار داشت: دانشگاهی می‌تواند چنین کارکردی داشته باشد که خود دارای مؤلفه‌های اسلامی و انقلابی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشگاه اسلامی را از وظایف دانشجویان بسیجی دانست عنوان کرد: دانشجویان بسیجی باید در عرصه پیگیری مطالبات رهبری به‌خصوص در حوزه فضای دانشجویی و دانشگاهی پیشگام باشند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان نباید نسبت به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی سطحی‌نگر باشند و از کنار معضلات بی‌تفاوت عبور کنند، افزود: از دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم انتظار می‌رود تا به‌موقع و به بهترین نحو در فضای دانشگاهی برای حل معضلات کشور راه‌حل ارائه دهند.

زارع در ادامه بابیان اینکه دانشجویان باید تلاش کنند تا روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند و خود را برای در دست گرفتن مسئولیت‌های کشور در آینده به‌خوبی آماده کنند، بیان داشت: دشمنان از اینکه جوانان امروز کشور انقلابی تربیت شوند هراس دارند و تمام تلاش خود را برای بازداشتن جوانان از مسیر انقلاب به کار می‌بندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در پایان با قدردانی از رشد فعالیت‌های متنوع بسیج دانشجویی شهرستان تفت به‌خصوص در عرصه‌های روشنگری و بصیرتی و اردو‌های جهادی، عنوان کرد: این برنامه‌ها همچنان باید با جدیت دنبال شود و مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز وظیفه‌دارند از چنین فعالیت‌هایی که تعالی فرهنگی و اخلاقی دانشگاه‌ها و اجتماع را به دنبال دارد، حمایت کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه از دانشجویان خادم الشهدا بسیج دانشجویی تفت در اردو‌های راهیان نور قدردانی شد.
ارسال نظرات