مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت :اروپایی ها هم جدا از امریکا نیستند،هرچند نظری خلاف این امر دارند ،اما بعید است آنها بین ایران و آمریکا ،ایران را انتخاب کنندبنابراین نباید باردیگر ضربه ای را که از امریکا خورده ایم از اروپابخوریم.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام "مهدی مرادی "؛مسئول دفتر نمایندگی و لی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در گفتگو باخبرنگار ما با اشاره به خروج آمریکا از برجام  اظهار کرد: این اتفاق درسی عبرت آموز برای ما بود وبار دیگر به ما ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ پیامدمثبتی نداشته و ندارد عنوان کرد : اروپایی ها هم جدا از امریکا نیستند،هرچند نظری خلاف این امر دارند ،اما بعید است آنها بین ایران و آمریکا ،ایران را انتخاب کنندبنابراین نباید باردیگر ضربه ای را که از امریکا خورده ایم از اروپابخوریم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان ادامه داد:موضع گیری های امروز ما باید متفاوت از گذشته باشد چرا که راه گذشته اشتباه بود و به قیمت ضربات سهمگین به مسائل  هسته ای تمام شد.

وی با بیان اینکه برجام حاصلی جزعقب نگه داشتن کشور در مسائل هسته ای نداشت گفت:ما باید در ادامه راه فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و به منابع داخلی متکی باشیم زیرا قطعا مذاکره مجدد و تداوم صحبت با آمریکا ثمری برای ایران نخواهد داشت.

وی بیان کرد :اگر چه دولت در این توافق شکست خورد وحرف بزرگان نظام را نشنیده گرفت وبا اعتمادی نسبتا کامل به امریکا پیش رفت اما امروز وقت ان نیست با دستاویز این شکست کشور را صحنه مناقشه و اختلافات داخلی بکنیم بلکه با اتحاد و وفاق داخلی به سمت توسعه و مقابله با توطئه های استکباری پیشروی کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار