ای برادران مسئول، توجه داشته باشید میزی که پشت آن نشسته اید نتیجه و ثمره خون شهیدان است؛ پس در برخورد با امّت حزب الله بسیار دقّت کنید؛ خود را خادم این امّت بدانید؛ به طوری که امام امّت خود را خدمتگزار این امّت می‌داند و به آن نیز افتخار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۴۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

میزی که مسئولان پشت آن نشسته اند نتیجه و ثمره خون شهیدان است/ مسئولان خادم ملّت باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، "سردار شهید میر محمود بنی هاشم" در ۱۰ خرداد ۱۳۳۷ در روستای "ساطی سفلی" از توابع مشکین شهر متولد شد و در ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ در منطقه «سردشت» و در ارتفاعات «دو پازا» در اثر اصابت تیر مستقیم به ناحیه سر و شکمش به شهادت رسید.

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب میر محمود بنی هاشم راهی را که پروردگار عالم درقرآن کریم به ما نشان داده است، انتخاب کردم، راهی که اولیا و انبیا خدا آن را رفتند؛ راهی که ائمه‌ي معصومین (ع) و به خصوص سید مظلومین و سید الشهدا (ع) رفته است.

زمانی که پروردگار عالم در قرآن کریم آن قدر به رزمندگان اسلام و مجاهدین فی سبیل الله ارزش قائل است، پس چرا ما آن راه را انتخاب نکنیم؟که اگر نکنیم در غفلت به سر می بریم.

زمانیکه خداوند درقرآن، (سوره توبه آیه۱۱۰) خریدار جان مؤمنان به بهای بهشت است و بنده فروشنده، پس چرا نفروشیم؟ زمانیکه پیامبر اسلام در جنگها آن قدر فعالیت کرده و تا پای شهادت پیش می رود و عزیزان و دوستان خود را در این راه شهید می دهد و آن قدر استقامت و پایداری می کند تا دشمن زبون را به شکست وامی دارد؛ مانند جنگ حنین که حضرت علی (ع) می فرماید: « ما هر موقع در جنگها سست می شدیم به پیامبر گرامی اسلام پناهنده می شدیم. »

امام علی (ع) رستگاری را در شهادت می داند، پس چرا ما این راه را انتخاب نکنیم؟

زمانی که حضرت علی (ع)، اولین امام بر حقّ شیعیان، آن همه در جنگ ها شرکت کرده و شمشیر می زند، فداکاری می کند و زمانی که ضربت دشمن دین خدا بر سرش می خورد، می فرماید: « فزت برب الکعبه » قسم به پروردگار كعبه كه رستگار شدم، امام علی (ع) رستگاری را در شهادت می داند، پس چرا ما این راه را انتخاب نکنیم؟ که اگر انتخاب نکنیم در غفلتیم!

زمانی که امام حسین (ع) در واقعه کربلا آن همه جانبازی می کند، عزیزان، اصحاب و انصار خود را در راه دین خدا شهید می کند و چنین می فرماید: « من مرگ را جز سعادت و خوشبختی و زندگانی با ستمگران را جز رنج و محنت نمی دانم »، زمانی که حضرت اکبر (ع) در مقابل ناراحتی حضرت امام می فرماید: « پدر جان مگر ما حق نیستیم؟ » می فرماید: « بلی » می فرماید: « پس در این صورت چرا ما باید ازمرگ بترسیم؟! » که بترسیم در غفلتیم! زمانی که ریشه اسلام با خون عزیزانش سیراب شده و رشد می کند و اولیا و ائمه ما با خون خود ریشه اسلام را آبياري کردند، پس چرا ما چنین نکنیم؟ که اگر نکنیم در غفلتیم!

زمانی که حضرت موسی کاظم (ع) برای بقای اسلام یازده سال در زندان بغداد می ماند، پس چرا ما چنین نکنیم؟! که اگر نکنیم در غفلتیم! ما باید در راه دین خدا شهید بدهیم، اسیر و معلول بدهیم، تا اسلام زنده بماند. و انگیزه انتخاب من این است. من با توجه به حکم صریح پروردگار عالم، سنت پیامبر اسلام و ائمه‌ي اطهار (ع) این راه را انتخاب کردم و در انتخاب این راه کاملاً آزاد بودم و هیچ سازمان و یا ارگانی در انتخاب این راه دخالتی نداشته؛ بلکه خودم آزادانه راهم را انتخاب کردم.

میزی که مسئولان پشت آن نشسته اند نتیجه و ثمره خون شهیدان است/ مسئولان خادم ملّت باشند

ای امت حزب الله، ای عاشقان ابا عبدالله، مواظب این امام باشید

ای امت حزب الله، ای عاشقان ابا عبدالله، مواظب این امام باشید؛ به حرفها و نداهای حسین گونه او جواب مثبت دهید و پیرو او باشید. او به ما آزادی داد و اسلام را زنده کرد و واقعیت اسلام را به ما نشان داد. ما کسانی بودیم که آمریکا ما را وحشی می دانست؛ در صورتی که امروز ما به رهبریت امام امّت، آمریکا را خرد کردیم و او را زیر پا گذاشتیم.

ما همان ضعیفی بودیم که زیر چکمه های طاغوت جان می دادیم؛ اما امام كه آمد ما را نجات داد و کشتی در حال غرق شدن اسلام و مسلمین و مستضعفین را به ساحل نجات هدایت کرد. قدر روحانیّت مبارز را بدانید و از آنها پیروی کنید که راه راست را به ما نشان می دهند،درود خداوند و بندگان صالح او بر روحانیت مبارز و در رأس آن امام امت و آیت الله مشکینی و خامنه ای و سایر روحانیت مبارز اسلام باد، و ننگ و لعنت خدا برآن افرادی که به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند.

ای امت حزب الله، خانواده های شهدا را فراموش نکنید و به دیدارشان بروید و از آنها دلجویی کنید. مخصوصاً خانواده های مفقودین که واقعاً بر گردن ما حق دارند؛ شما را به خدا یتیمان شهدا را فراموش نکنید.

عزیزان حزب الله، جنگ را فراموش نکنید که هنوز هم مسئله اصلی ما جنگ است

عزیزان حزب الله، جنگ را فراموش نکنید که هنوز هم مسئله اصلی ما جنگ است؛  جنگ ما جنگ حق عليه باطل است، ما در این جنگ از اوّل مظلوم بودیم و حالا هم مظلوم هستیم.

درست است که ما انتقام خون خود را تا حدودی از دشمن کافر گرفتیم، ولی کافی نیست. باید متجاوز تنبیه شود و تنبیه متجاوز مرگ است، مبادا غفلت کنید و خون عزیزان ما هدر برود! مبادا غفلت کنید و رزمندگان ما در جبهه تنها بمانند! مبادا در مقابل هجوم کفار جهانی از خودمان سستی نشان دهیم که این واقعاً خطرناک است!

ای امت حزب الله سنگر ها را خالی نگذارید

مادران و پدران و جوانانمان باید مثل انصار رسول (ص) و انصار حسین (ع) باشند. انصار خمینی مثل انصار حضرت رسول (ص) و انصار امام حسین (ع) می باشند. ای امّت حزب الله، در تشکیل ارتش بیست میلیونی کوشا باشید. ما باید همه عضو ارتش بیست میلیونی باشیم که بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوبی ضد انقلابیون و پیروزی در جنگ نقش خیلی موثری دارد. ای امت حزب الله سنگر ها را خالی نگذارید که به قول امام امّت، مسجد سنگر است. نماز های جماعت را حتماً بپا دارید. مبادا روزی برسد که مثل سابق مساجد ما فقط در ماه محرم و رمضان باز باشد! در مساجد ما باید همیشه باز باشد و بچّه ها در مسجد بزرگ شوند.

پیام شهید بنی هاشم به مسئولین:  میزی که پشت آن نشسته اید نتیجه و ثمره خون شهیدان است

امّا پیام من به مسئولین ادارات و ارگانها و به برادران پاسدار: ای برادران مسئول، توجه داشته باشید میزی که پشت آن نشسته اید نتیجه و ثمره خون شهیدان است؛ پس در برخورد با امّت حزب الله بسیار دقّت کنید؛ خود را خادم این امّت بدانید؛ به طوری که امام امّت خود را خدمتگزار این امّت می داند و به آن نیز افتخار می کند؛ شما مسئولین، نوکرهای این ملّت هستید. چگونه نوکر با ارباب خود برخورد می کند؟ شما نیز با مردم آن گونه برخورد کنید؛ در حفظ بیت المال کوشا باشید و توجّه داشته باشید که حضرت علی (ع) در رابطه با بیت المال چه نوع برخورد داشتند، در زندگی یک بار هم که شده نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر را بخوانید؛ خیلی مفید است، خود را حافظ خون شهدا بدانید، مبادا آن قدر کوتاهی کنید که خشم ملّت مظلوم که نمونه خشم خداست، گریبانگیر شما باشد، زيرا آن موقع است که دمار از روزگارتان در می آورند،

ای مسئولان؛ این را بدانید که فردا، روز قیامت و حسابرسی است و شهیدان شما را زیر سؤال خواهند برد و در برخورد با خانواده‌ي شهدا و مجاهدین اسلام نهایت تلاش را بکنید.

ای پاسداران و ای جانبازان؛ لباس سبز تو کفن سفید توست و خون تو غسل توست

امّا شما برادران پاسدار و جانبازان و مظلومان، می دانم در راه انقلاب خیلی زحمت کشیده اید، خیلی شهید و معلول داده اید؛ ولی شما وارثان این شهدا هستید. پرچم خونین شهدا اکنون بر دوش شماست و سلاح خونین شهدا در دستانتان و آیه محکم الهی در سینه‏تان. رسالت شما خیلی سنگین است. لباس سبز تو کفن سفید توست و خون تو غسل توست. پس برادرم در رسالت دوستانت کوشا باش. تو از همه، به شهدا نزدیکتر هستی؛ چون تو همسنگر شهدا بودی. خانواده شهدا، اسیران، امام و بچّه های یتیم شهدا از تو انتظار دارند که قوّت قلب براي آنها باشی. در سازماندهی ارتش بیست میلیونی خیلی تلاش کنید که خیلی مؤثر است. در میدان نبرد مثل سابق فعّال باشید. در سازماندهی نیروهای بسیجی، در تکمیل کادر لشگرها و یگانهای رزمی، جنگ را مسئولیت خود بدانید نه مأموریت خود!

«میر محمود بنی هاشم »

ارسال نظرات