خبرهای داغ:
سردار شاهرخی عنوان کرد: دستیابی به آرمان های انقلاب ممکن نیست مگر اینکه به حداقل ها بسنده کنیم و با استفاده از این حداقل ها، بهترین شرایط را به وجود آوریم
کد خبر: ۹۰۱۹۱۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در همایش توجیهی برنامه های سال ۹۷ سپاه امام حسن مجتبی(ع) که باحضور سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از مسوولان سپاه، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار شد بیان کرد: سعادت و سلامت فردی و اجتماعی، دغدغه همه انسان های خداجو می باشد.
وی گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب است تا هر انسانی توجه به اعمال خود داشته باشد و حضور بر سر این سفره معنوی عنایتی از جانب خداوند است که باید این فرصت را غنیمت شماریم.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار کرد: ماه رمضان مسیری پر فراز و نشیب است و بندگانی دراین مسیر قرار می گیرند که خداوند آنها را به این مسیر خوانده باشد.
سردار شاهرخی عنوان کرد: برای قرار گرفتن در این مسیر باید مواظب اعمال خود باشیم که در غیر این صورت موفق نخواهیم شد.
وی افزود: لازم است که در تمام ابعاد اهتمام ‌جدی برای حفظ سلامت خود داشته باشیم که این سلامت دو جنبه جسمی و روحی را شامل می شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دستیابی به آرمان های انقلاب ممکن نیست مگر اینکه به حداقل ها بسنده کنیم و با استفاده از این حداقل ها، بهترین شرایط را به وجود آوریم.
سردار شاهرخی اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی ما عدم تربیت لازم برای طی طریق است و ما باید با درک صحیح از مسیری که در آن قرار گرفته ایم، طی طریق کنیم و در مسیری حرکت کنیم که الهی باشد و باقی ماندن در مسیر امری بسیار مهم می باشد که نیازمند تلاش است.
وی مطرح کرد: برای گام نهادن در این مسیر، داشتن شعور و آگاهی مهمتر از وجود شور است. همچنان که در جنگ، گروهی که با شور وارد میدان می شدند با نمایان شدن کوچکترین سختی از هدف باز می گشتند اما گروهی که با شعور و آگاهی وارد میدان می شدند موفق بودند.
شاهرخی در خصوص بسیج محلات یادآور شد: مسوولان پایگاه ها باید فضایی را در این مکان ها ایجاد کنند که جوانان و خانواده ها با رضایت و آرامش و اعتماد کامل به این فضاها آمده و روحیه بسیجی در این فضاها احیا و تقویت شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها