خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود گزارشی از مشارکت مردم شهرستان شاهرود در پرداخت صدقه و هزینه کرد آن را در سال ۹۶ ارائه‌ کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۷۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

محمد بلوچی، رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود با بابیان اینکه ۱۶۰ میلیون تومان از کل صدقه‌ها صرف  کمک‌معیشت و کمک‌های موردی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان شده است:  ۱۸ درصد از مشارکت مردم در این بخش هزینه شده است. 

وی بیان کرد: ده درصد از مجموع مشارکت مردم در سال گذشته با‌اعتبار ۹۳ میلیون تومان صرف کمک‌های موردی خاص به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و  نیازمندان شهرستان شاهرود شد. 

رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود از سهم ۲۰ درصدی بااعتبار  ۱۸۶ میلیون تومانی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌هزینه ازدواج در سال گذشته خبر داد و گفت: ده درصد از مشارکت مردم شهرستان شاهرود در پرداخت صدقه بااعتبار ۹۳ میلیون تومان صرف ساخت، مقاوم سازی و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شاهرود شده است.

 محمد بلوچی به اختصاص ۲۰ درصدی صدقه‌ها بااعتبار ۲۰۵ میلیون تومان برای درمان  مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بیماران صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: ۱۲ درصد از سهم صدقه‌ها به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شاهرود در قالب کمک‌هزینه تحصیلی و اردوهای فرهنگی و تربیتی بااعتبار صد میلیون تومان اختصاص یافت. 

رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود بیان کرد: ۱۰ درصد از سهم صدقه‌ها بااعتبار ۹۳ میلیون تومان صرف ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان شهرستان شاهرود شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها