سید مرتضی علوی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: برنامه‌های میان مدت دارالقرآن کریم در شهرستان سامان با تقویت 50 حافظ قرانی در طی پنج سال آتی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان سامان با بیان اینکه دارالقرآن متمرکز با همکاری برخی از ادارات در این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: در این راستا برنامه‌های قرآنی در سطوح مختلف از جمله مفاهیم، صوت و تجوید نیز برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 6 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان سامان صورت خواهد گرفت، که از این تعداد سه محفل انس آن با مشارکت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مجتمع تفریحی و گردشگری پل زمانخان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در ادامه خاطرنشان کرد: سه محفل انس با قرآن کریم دیگر نیز با همکاری و همت شهرداری سامان، شوراهای اسلامی بخش مرکزی و زاینده‌رود برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : برنامه‌های میان مدت دارالقرآن کریم در شهرستان سامان با تقویت 50 حافظ قرانی در طی پنج سال آتی صورت خواهد گرفت.

نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان سامان صبح امروز با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان سامان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار