رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنگرود با تاکید بر مزین شدن همگان به اخلاق اسلامی دعا را ترمز سقوط انسان به ورطه گناه برشمرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، فریبرز احمدی‌نژاد صبح امروز در کلاس اخلاق سپاه ناحیه املش با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی خدا است و باید از همه فرصت‌های موجود در شب و روز آن بهره گرفت.

وی در تبیین و تشریح دعای مکارم الاخلاق افزود: انسان از مسیر دعا می‌تواند مراحل تهذیب، سیر و سلوک خود را طی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنگرود گفت: دعا یک مسیر جذاب، فوق‌العاده و پیش برنده به سمت خدا است که لازم است انسان از آن برای سیر بندگی خود به کار بگیرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه گاها یک مضمون از دعا برای انسان‌سازی کافی است تصریح کرد: دعا ترمز سقوط انسان به ورطه گناه است.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق و تاکید بر مزین شدن همگان به اخلاق اسلامی افزود: مسئله اخلاق مانند اکسیژنی است که در فضای جامعه جاری است و همه افراد از آن استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنگرود اخلاق را موجب رشد جامعه برشمرد و گفت: امروزه بسیاری از نابسامانی‌های جامعه ما به خاطر این است که در مسیر اخلاق خوب و متعالی قرار نداریم درحالی‌که آن چیزی که می‌تواند جامعه را بیش از هر چیزی رشد دهد، اخلاق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات