‍ فرمانده سپاه رودبار در جمع کارمندان ادارات

تکریم ارباب‌رجوع و داشتن وجدان کاری، منتج به رضایتمندی مردم می‌شود

‍ فرمانده سپاه شهرستان رودبار گفت: تکریم ارباب‌رجوع و داشتن وجدان کاری، منتج به رضایتمندی مردم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، جلسه تکریم ارباب‌رجوع با حضور سرهنگ فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار و جمعی از کارمندان ادارات شهر رستم‌آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به تشریح فضیلت‌های این ماه عزیز پرداخت و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تولدی دوباره است.

وی با اشاره به نقش کارگران و کارمندان در تسهیل امورات مردم افزود: کارمندان ادارات مسئولیت سنگینی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم دارند.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار گفت: رضایتمندی عمومی با خدمات‌رسانی به‌موقع، تلاش و داشتن وجدان کاری کارمندان ادارات به دست می‌آید.

فلاح با تاکید بر لزوم رعایت تکریم ارباب‌رجوع و همچنین داشتن وجدان کاری گفت: تکریم ارباب‌رجوع و داشتن وجدان کاری، منتج به رضایتمندی مردم می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با اشاره به حضور افراد با سلایق و خلق‌وخوهای مختلف در ادارات افزود: کارمندان و مسئولین ادارات در طول روز با افراد مختلف سروکار دارند و لذا می‌طلبد در انجام امورات صبر و سعه‌صدر بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند گفت: خدمت‌رسانی برای مردم نعمت و فرصت الهی است که باید این فرصت را با خدمت کردن و حُسن خلق به بهترین نحو استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار