خبرهای داغ:
با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد:
با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین،اولین جلسه کارگروه استانی به منظور بررسی طرح توجیهی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریهای استان جهت تخصیص وام های قرض الحسنه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد در اولین کارگروه استانی بررسی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریها ی استان قزوین بیان داشت: تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود 4% به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار به شهرداریهای استان پرداخت می گردد.
وی افزود: این طرح با هدف ایجاد پروژه های شهری با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و همچنین رونق صنعت گردشگری اجرا می شود که در آن طرح های پیشنهادی شهرداریها جهت تخصیص وام قرض الحسنه با کارمزد حداکثر 4% مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر به اولویت طرح های حوزه گردشگری اظهار داشت: آمادگی خود را جهت حمایت از این طرح ها و جذب اعتبارات خارج از این تسهیلات برای پروژه های گردشگری اعلام می کنیم.
در این جلسه صالحی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استان نیز اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را با پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی با رویکرد کارآفرینی و اشتغالزایی در شهرها و ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها ذکر کرد.
شایان ذکر است طرح های ارائه شده پس از تایید باید در کارگروه استان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در کارگروه کشوری تسهیلات قرض الحسنه تصویب گردد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها