خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: طی بازدیدهایی که از سطح روستاهای بخش زرین دشت و شهر برزول صورت گرفت، کارهای خوبی تاکنون انجام شده است اما به دلیل ظرفیت‌های بالای این بخش، می‎طلبد استعداهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۷۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

باید استعداهای بالقوه بخش زرین دشت را به بالفعل تبدیل کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جمع مردم شهیدپرور شهر برزول ضمن ارزیابی بازدیدهای خود اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از سطح روستاهای بخش زرین دشت و شهر برزول صورت گرفت، مشاهده شد کارهای خوبی تاکنون صورت گرفته است اما به دلیل ظرفیت‌های بالای این بخش، می‎طلبد استعداهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک شما مردم شهیدپرور و با همت، اقدامات خوبی در سطح این بخش و دیگر نقاط شهرستان به منصه ظهور بگذاریم. 

فرماندار نهاوند با تأکید بر روحیه مطالبه‌گری مردم نهاوند گفت: تا زمانی که شما از مسؤولین مطالبه به حق داشته باشید، وظیفه همه ما است که کمک کنیم و به آنها جامه عمل بپوشانیم اما اگر شما از این خواسته‌ها، کوتاه بیایید و پیگیری نکنید و دنبال مسائل حاشیه‌ای بروید، انتظار اقدامات اساسی نداشته باشید.

وی یادآور شد: از شورای اسلامی و شهردار می‌خواهم که مشکلات مردم را به ما منعکس کنند تا ما هم بتوانیم در شأن این مردم عزیز گام‌های استوار برداریم.

ناصری قول‌های مساعدی نیز برای تعریض جاده ورودی شهر برزول و تبدیل حمام قدیمی این شهر به موزه داد.

فرماندار شهرستان نهاوند بعد از حضور در جمع مردم شهیدپرور شهر برزول به دیدار خانواده شهید «احمد شوهانی»، از شهدای معظم مدافع حرم و رزمنده و جانباز بسیجی، «محمدحسین سلگی» رفتند.

وی با اشاره به دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و رزمندگان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس هستیم.

ناصری افزود: امروز اگر می‌بینیم امنیت و آرامش کشور را فرا گرفته، به برکت خون و جانفشانی این قهرمانان دلاور است.

وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم همان راهی را رفتند که رزمندگان ما در طول دفاع مقدس طی کردند و این یعنی اینکه راه شهدا و نام ایشان همچنان ادامه دارد، بنابراین باید این را قدر بدانیم و به خانواده‌های معزز ایشان بیش از پیش توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات