خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستال البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستال البرز گفت: ماه رمضان ماه تسویه بدهی ها است چه مادی و چه معنوی. بنده ای تا صبح یا رب گفته باشد بدهکار مردم باشد فایده ای ندارد لذا یکی از گناه هایی که مانع می شود برای استجابت دعا این است که حق به گردن باشد.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۸۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در جمع پاسداران و سربازان ناحیه امام رضا علیه السلام اظهار داشت : ماه رمضان ماه ربیع قرآن است و میزبانی خدا در ماه رمضان متفاوت از میزبانی های زمینی است.
وی افزود: ماه رمضان ماه تقرب به خدا و ماه بندگی خدا است. امام رضا علیه السلام می فرمایند : در ماه مبارک رمضان هرچه می توانید دعا کنید، در این ماه گوش شنوا الهی منتظر یا رب بنده است.
این مسئول ابراز کرد: ماه رمضان را رمضان نامیدند چون در این ماه گناه هایمان را ذوب می کنند و هرکس این ماه را روزه بگیرد بر تقرب اللهی نزدیک می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت : کسانی که کوتاهی کنند در نماز و روزه گرفتن، عاقبت به خیر نخواهد شد و خداوند به برکت روزه گرفتن گناه ما و رفتگان ما را می بخشد و لحظه جان دادن بر ما آسان می شود. روزه ماه رمضان آدم را از وحشت قبر نجات می دهد.
وی با اشاره به این که ماه رمضان ماه استغفار است بیان کرد: خداوند نعمت باران را با استغفار ما مسلمین نازل می کند.
حجت لاسلام شجاعی مهر در پایان افزود : ماه رمضان ماه تسویه بدهی ها است چه مادی و چه معنوی. بنده ای تا صبح یا رب گفته باشد بدهکار مردم باشد فایده ای ندارد لذا یکی از گناه هایی که مانع می شود برای استجابت دعا این است که حق به گردن باشد، بنا بر این تلاش کنیم حق دیگران را سریع تر از هر کار دیگری ادا کنیم.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها