باتوجه به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، جلسه ای تحت این عنوان با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه سلماس، معاون فرماندار و نمایندگان سایر نهادهای دولتی و نظامی در اتاق جلسات سپاه سلماس برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۹۳۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مدنی در ارتباط با سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد روزی است که روح بلند و بزرگ استقامت و پایداری ملت وکشور ما رو نشان داد؛ ملتی که ناجوانمردانه مورد تهاجم یکطرفه رژیم بعثی قرار گرفت، تهاجمی که در واقع به تعبیر جنگ خیبر می باشد.

سرهنگ مدنی به نقل از حضرت آقا این روز را یک روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و تاریخ کشور خواند و تاکید کردند :عامل اصلی آن حادثه بزرگ و درس آموز، روح اعتماد به خدا و نیروی خود بود که وجود این عامل همیشه میتواند همانند فتح خرمشهر شگفتی بیافریند.

 مدنی با اشاره به کلام امام خمینی ره مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: این سخن امام دقیق ترین و حکیمانه ترین سخنی است که درباره این موضوع گفته شده است زیرا در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر قدرت خداوند متعال در دلها، عزم پولادین و قدرت ابتکار رزمندگان اسلام تجلی یافت.

حاضرین در این جلسه در مورد نحوه برگزاری مراسمات(غبارروبی مزار شهداء،سخنرانی در نماز جمعه،تجلیل،صبحگاه مشترک و ...) به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد مراسم صبحگاه و سخنرانی نماز جمعه توسط ارتش و سایر مراسمات طبق تقسیم بندی انجام گرفته اجرا شود.

 

ارسال نظرات