معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اعلام کرد که تمام واحدهای دانشگاه آزاد از ۳۰ تیر تا ۳۰ مرداد ماه از تعطیلات تابستانی بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد بخشنامه تعطیلی تابستان ۹۷ را به روسای واحدهای مراکز استان، واحدهای جامع مستقل، مراکز آموزشی و سازمان سماء دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:

به استناد مصوبه ۲۵۲ جلسه ۱۹ اردیبهشت ماه هیات رئیسه دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد تمام واحدهای دانشگاه آزاد از ۳۰ تیر ماه تا ۳۰ مرداد ماه از تطعیلات تابستانی بهره‌مند شوند و واحدهایی که مجری ترم تابستانی هستند با هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی و با حداقل نیروی انسانی فعالیت می‌کنند.

۱۵ روز از این ایام به عنوان مرخصی استحقاقی و مابقی به عنوان مرخصی تعطیلات تابستانی لحاظ می‌شود.

در ایام تابستان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در برنامه آموزشی هیچ خللی وارد نشود و امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز فراهم شود.

سازمان مرکزی، دبیرخانه هیات‌های امنای استانی و واحدهای دانشگاهی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته با حداقل کارکنان فعال هستند.

حضور پرسنل خدمات بهداشتی، درمانی و کادر بیمارستان‌ها براساس شیفت و طبق نظر واحد دانشگاهی است.

کارکنانی که ماهیات وظایف و نوع شغل آن‌ها به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور داشته باشند می‌توانند از حداکثر مرخصی ایام مذکور استفاده کنند.

این مرخصی تشویقی برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود حضور داشته باشند تا پایان سال ۹۷ معتبر است.

حضور نیروهایی که باید در محل کار خود حضور یابند مطابق ایام غیرتعطیل محسوب می‌شود.

تاسیسات حرارتی و برودتی در ایام تعطیلات خاموش می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها