کارشناس باروری سالم:

بیش از 59 هزار زوج یزدی آموزش های فرزند آوری سالم را فراگرفتند

کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بیش از 59 هزار یزدی در سال گذشته فرزند آوری سالم را فرا گرفتند.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رضیه کریمیان کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با خانواده برای ارتقا سلامت همه‌جانبه خانواده‌ها به‌ویژه سلامت باروری، افزایش فرزند آوری در جهت برخورداری از جامعه‌ای جوان، سالم و بالنده تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یک از خدماتی که معاونت بهداشتی ارائه می‌دهد، مشاوره فرزند آوری به افراد واجد شرایط این امر هست، ادامه داد: افراد هدف برای مشاوره فرزند آوری به 3 گروه تقسیم می‌شوند؛ زوجین بدون فرزند، تک‌فرزند و افرادی که 2 فرزند دارند.

کریمیان با اشاره به آموزش فرزند آوری به 93 درصد از زوجین بدون فرزند در استان یزد، تصریح کرد: در سال 96 به تعداد 6 هزار و 32 زوج بدون فرزند در استان یزد خدامت آموزش فرزند آوری ارائه شد و 56 درصد آن‌ها به سطوح بالاتر ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته به تعداد 23 هزار و 742 نفر تک‌فرزند آموزش فرزند آوری داده شد که از این میزان 32 درصد به سطوح بالاتر ارجاع داده شدند.

کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: در گروه 2 فرزندی به تعداد 29 هزار و 322 نفر آموزش فرزند آوری ارائه شد که 23 درصد از آن‌ها به سطوح بالاتر ارجاع داده شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار