حسین زادگان: مردم بدانند تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی در مدت کوتاه تا لیگ کار سنگینی است که امیدواریم با امکانات و تجهیزات خود را برسانیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین‌زادگان در حاشیه بازدید از روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در گفت‌وگویی اظهار داشت: اقدامات بازسازی، ترمیم و مقاوم‌سازی آغاز شد و چند پیمانکار طبق زمان‌بندی کارها در حال اجرا هستند.

وی افزود: کارگاه‌ها تجهیز شدند و مصالح و تجیزات مورد نیاز تامین شد. برای اتمام این پروژه بزرگ باید همه به ویژه مدیران شهری پای کار بیایند تا بتوانیم در زمان مورد نظر پروژه را به اتمام برسانیم.

حسین‌زادگان تصریح کرد: پس از اتمام کار پیمانکاران، ورزشگاه آماده نصب بحث فنی مانند تاسیسات و برق خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم بدانند تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی در مدت کوتاه تا لیگ کار سنگینی است که امیدواریم با امکانات و تجهیزات خود را برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در بخش پروژکتور، برج نوری و  مقاوم‌سازی، نصب میله گرد، تحکیم بستر شرق خاکبرداری انجام و دیگر ابزار مورد نیاز نیز تهیه و آماده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در زمینه اسکوربرد نیز پیمانکار مشخص شده و به‌‌زودی فعالیت خود را آغاز که امیدواریم استانداردترین استادیوم ورزشی کشور تا لیگ برتر آماده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها