خبرهای داغ:
سرلشکر محمد باقری، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در پی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریكی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ لطف الله دژکام

انتصاب حضرتعالی که از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری( مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک حضور و نقش آفرینی های سترگ آن عالم وارسته و انقلابی در استان بزرگ فارس که پایگاه برجسته فرهنگی و ادبی کشور و مفتخر به بهره مندی از نگین درخشان حرم احمدبن موسی (ع) است، نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جای‌جای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر( عج)و در سایه سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مدظله العالی ) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها