یوسفی: مازندران تنها استانی است که نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی یوسفی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه اصحاب رسانه مازندران در خصوص داوری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اظهار کرد: داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تعیین می‌شود که قطعاَ از اساتید این رشته و صاحب تجربه هستند.

وی افزود: برخی از همکاران رسانه‌ای استان در روزهای گذشته نامه‌ای را خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارسال کردند که در آن از داوری جشنواره ابراز نگرانی کردند که از همین فرصت استفاده کرده و به همه فعالان رسانه‌ای مازندران اطمینان می‌دهیم که داوری آثار به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران تصریح کرد: آثار ارسالی پس از تأئید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می‌گیرد و داوران با تجربه فقط آثار را از نظر حرفه‌ای داوری می‌کنند.

یوسفی با تأکید بر اینکه از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان درخواست می‌شود تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هرچه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال آثار تا 18 خرداد است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با بیان اینکه هر شرکت کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند 3 اثر ارسال کند، اظهار کرد: شرکت کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و براساس محورهای تعیین شده به ارسال آثار خود بپردازند.

وی بیان کرد: مازندران تنها استانی است که نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

یوسفی در پایان گفت: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها