فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزداران به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) و رهرو واقعی ولایت؛ ایمان به خدا، اقتدار، آموزش و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار قاسم رضایی در صبحگاه عمومی در مرکز آموزش، ولی عصر(عج) زابل در خصوص منزلت و جایگاه مرزبانی اظهار داشت: پرونده همه انسان‌ها بعد از مرگ بسته می‌شود، اما پرونده مرزداران چه با شهادت و چه مرگ طبیعی باز خواهد ماند و تا روز قیامت برایشان حسنه نوشته می‌شود.
فرمانده مرزبانی ناجا روز گذشته در راس هیاتی وارد فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد و پس از استقبال فرماندهان و مدیران ارشد نظامی، مرزبانی و انتظامی این شهرستان به بازارچه مرزی میلک عزیمت کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی قرار گرفت.
سردار رضایی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع کار بازارچه مرزی از نزدیک با مسئولان دیدار و دستورات لازم برای تسهیل در خدمات رسانی به مرزنشینان را صادر کرد.
وی همچنین در ادامه از مرز‌های حوزه هنگ مرزی زابل بازدید و در دیدار صمیمی با مرزداران گفت: جایگاه مرز ملی است و ما با یک نگاه در این استان ۲،۵ میلیون نفر مرزدار داریم که در صف نخست در برقراری امنیت مرزبانی را همراهی می‌کنند.
نشست صمیمانه و صرف افطاری با خانواده شهدا، مرزنشینان، سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان، مسئولان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و امامان جمعه در پاسگاه گلشاه هنگ مرزی زابل از دیگر برنامه‌های اجرایی سفر ۲ روزه سردار رضایی به سیستان و بلوچستان بود.
فرمانده مرزبانی ایران اسلامی در این مراسم گفت: سیستان و بلوچستان یکی از مناطقی است که همگرایی زیادی با نظام جمهوری اسلامی دارد و مردم این استان در طول دوران مختلف این مساله را ثابت کرده اند.
منبع خبر: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظرات