مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مراسم افطاری برای 450 نفر از مددجوبان تحت حمایت این نهاد با حضور حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان در ماه رمضان در قالب برپایی سفره‌های افطار، توزیع غذای گرم و سبد کالا انجام می شود، افزود: کمیته امداد به منظور اطعام خانوارهای مددجو در ماه رمضان نیازمند کمک های خیران نیکوکار استان آذربایجان شرقی است.                                                                                           

وی با قدردانی از کمک خیران به نیازمندان، بیان کرد: امیدواریم خیران در مقایسه با رمضان سال گذشته کمک های بیشتری برای اطعام نیازمندان کنند.                                                                                     

کلامی در ادامه افزود: خیران نیکوکار در ماه رمضان سال ۹۶ بیش از چهار میلیارد و 732 میلیون تومان به اطعام نیازمندان کمک کردند.                                                                                                           

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین، یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.                                                                                                  

کلامی با اعلام اینکه در ماه رمضان به دنبال جذب حامی برای 12 هزار یتیم و فرزند محسنین هستیم، یادآور شد: کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در سال گذشته رتبه سوم کشوری را در جذب حامی به خود اختصاص داد که در نتیجه حمایت های خیران بوده و امسال نیز امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد.                   

ارسال نظرات
پر بیننده ها