خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد:

برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب در گلستان

نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ریاست نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نخستین نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان گلستان، امروز (31 اردیهشت) به منظور تشکیل ساختار و تبیین اهداف کلی شورای برگزار شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری این نکته که انقلاب متعلق به همه است و مردم صاحبان اصلی این نظام هستند، تأکید کرد: بایستی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم بدانند انقلاب اسلامی  چکار کرده و اگر بین آنان شبهاتی است آن شبهات را روشن کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی نیز به عنوان رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان اهمیت پاسداشت هرچه باشکوهتر چلّه انقلاب اسلامی  پرداخت و گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نوآمد و جوان از مهمترین وظایف این ستاد است.

فرمانده سپاه نینوا استان، مدیر کل صدا و سیما، رییس دفتر نماینده ولی فقیه و جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان اعضای اصلی شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است، شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ها بعهده نمایندگان ولی فقیه و ریاست ستاد اجرایی با مسئولیت رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیرخانه ستاد مستقر در این ستاد است./شبستان

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار