خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه تلاش پلیس بر این است که موضوعات امنیتی را با نگاه اجتماعی حل وفصل کند گفت : تقویت نگاه اجتماعی ، اولویت پلیس مردمی است .
کد خبر: ۹۰۱۹۴۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی اکبر جاویدان ، فرمانده نیروی انتظامی استان با بيان اينكه با رويكرد جامعه محوري پليس، شاهد افزايش سطح تعاملات هدفمند هنر با نيروي انتظامي در حوزه هاي مختلف هستيم اظهار داشت: ناجا از جمله سازمان هايي است كه بيشترين تعاملات روزمره با مردم را دارد از اين رو تلاش مي كند با مشاركت اقشار مختلف مردمي نسبت به ارتقاء امنيت جامعه اقدام كند.

فرمانده انتظامي استان گلستان با تاكيد بر تقويت رويكرد جامعه محوري پليس با هدف افزايش جلب مشاركت هاي مردمي در تامين امنيت تصريح كرد: پليس امروز ايران اسلامي پليس اجتماعي و مردم محور است لذا ملاك انتخاب مديران و فرماندهان نيروي انتظامي بر اساس ديدگاه اجتماعي بودن آنان است.

وي بيان داشت: تلاش پليس بر اين است كه حتي موضوعات امنيتي را با نگاه اجتماعي حل و فصل و  از امنيتي كردن مسائل و مشكلات جامعه پيشگيري كند.

سردار جاويدان با اشاره به اينكه پليس، امروز در بطن مردم و در خدمت آنان است افزود: مردم سرمايه هاي اجتماعي پليس هستند و تمام تلاش پليس خدمت به سرمايه هاي اجتماعي خود است.

وي آسودگي و ايمني را هدف مهم پليس در چارچوب نياز ها ، مطالبات و خواسته هاي شهروندان دانست و گفت: پليس بر اين باور است كه شهروندان برخوردار از احساس امنيت ، آرامش و رضايت خاطر ، آسانتر و بهتر در راه رشد، توسعه و پويايي گام بر مي دارند.

سردار جاویدان با تاكيد بر اينكه زماني مي توان از حداكثری شدن آرامش و امنيت عمومي سخن گفت كه آحاد جامعه خود را ملزم به رعايت اصول و قواعد اخلاقي بدانند تصريح كرد: رسانه ها و اهالي هنر و سينما با تهيه و توليد برنامه هاي پرمحتوا و پرمخاطب مي توانند اصول و قواعد اخلاقي متناسب با نياز جامعه را فرهنگ سازی کنند و با اين روش قطعا از وقوع بسياري از جرایم و آسيب ها در جامعه پيشگيري خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها