فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قرچک به همراه معاونت نیروی انسانی، معاونت تعلیم و تربیت، فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) باقرآباد و رابط دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه امام حسین (ع) باقراباد برای دیدار با بسیجیان و نمازگزاران مسجد و پایگاه امام حسین (ع) شب گذشته در این مسجد حضور یافتند.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۲۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی حوزه 5 امام حسین (ع) قرچک در ادامه دیدار‌های مربوط به ماه مبارک رمضان جناب آقای شهیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قرچک به همراه معاونت نیروی انسانی، معاونت تعلیم و تربیت، فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) باقرآباد و رابط دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه امام حسین (ع) باقراباد برای دیدار با بسیجیان و نمازگزاران مسجد و پایگاه امام حسین (ع) شب گذشته در این مسجد حضور یافتند.
در این دیدار صمیمی جناب آقای شهیری با بیان پرداختن فراوان به دعا در ماه مبارک رمضان از ضرورت معرفی مکارم ومعارف قرآنی دراین ماه به نوجوانان گفت: وافزود ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که در آن مسائل قرانی به همراه ترتیل خوانی و جز خوانی بیان شود.
ایشان در ادامه به ضرورت کار تشکیلاتی کردن پرداختند وگفتند امروز به دلایل فراوان باید اولا تشکیلاتی کار کنیم و ثانیا جبهه‌ای کار کنیم چرا که به فرمود: ه مقام معظم رهبری دیگر کار فردی در کشور پاسخگو نیست و نیازمند جبهه هستیم.
در این دیدار همچنین معاونت نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج قرچک ومعاونت تعلیم و تربیت به آسیب‌های مرتبط با این حوزه پرداختند و راهکار‌هایی را در جهت بهبود فزاینده برای رسیدن به وضعیت مطلوب ارائه دادند.
آقای علی صید پروینی فرمانده واحد مقاومت نیز به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی و جهادی دردوسال گذشته پرداختند و از اهمیت خودسازی نوجوانان در این ماه پرداختن و گفتند پایگاه مقاومت امام حسین از جهت حضور بسیجیان و تعداد مخاطبین یکی از پایگاه‌های نمونه در شهرستان قرچک می‌باشد که مورد تقدیر ناحیه نیز قرارگرفته است.
در پایان نیز بسیجیان با طرح سوالات و دغدغه‌های شان نسبت به حضور در مجموعه سپاه ونهاد‌های دیگر و همچنین ضرورت و جود منابع مالی برای پیش برد فعالیت فرهنگی درپایگاه و مسائل دیگر پرداختند که جناب آقای شهیری و هیئت همراه باحوصله و صرف وقت به این سوالات پاسخ دادند.
همچنین در پایان این جلسه عکس یادگاری بسیجیان وجناب آقای شهیری گرفته شد.
پایان خبر

ارسال نظرات