همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است؛
همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جمع خوانی قرآن کریم از روز اول ماه مبارک رمضان در مصلی شهرستان خمین با حضور روزه‌داران این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۴۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

حجت‌الاسلام حسن کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خمین با اشاره به اهداف برگزاری طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تشویق نسل جوان، نوجوان و بزرگسالان به قرائت قرآن، ترویج فرهنگ قرآن، اُنس و توجه بیشتر به آیات نورانی و روح بخش قرآن از اهداف جزء خوانی است.

وی افزود: مراسم جزء خوانی قرآن از اول ماه مبارک رمضان از ساعت 18 در مصلای این شهرستان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه ایم مراسم معنوی با حضور قاریان شهرستان برگزار می‌شود، گفت: قرائت قرآن توسط قاریان شهرستان انجام و در این راستا استعدادهای برتر قرآنی شناسایی می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: معارف و مفاهیم قرآنی توسط امام جمعه این شهرستان پس از مراسم جمع‌خوانی قرآن برگزار و علاقه‌مندان از مطالب مطرح شده کمال استفاده را خواهند برد همچنین هر روز مسابقه فرهنگی-قرآنی بین شرکت کنندگان برگزار و به قید قرعه به تعدادی از افراد جایزه اهدا می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات