خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از پیگیری ایجاد صندوق های قرض الحسنه در 8 روستای شهرستان در فاز اول و معرفی تسهیلگر و اعزام به دوره های آموزشی در یزد و همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه سپاه درمیان در جمع بسیجیان قهستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بسیج سازندگی از بدو تأسیس تاکنون همواره همکار و در کنار دولت ها و دستگاههای اجرایی بوده است  و در جهت حل مشکلات مردم و برداشتن باری از دوش مردم تلاش نموده است آنچه که در بسیج سازندگی به عنوان هدف اصلی  و مهم بوده است حفظ و تقویت روحیه جهادی و ایثارگری  در جامعه است  که در قالب گروههای جهادی محقق می شود. 

وی در ادامه سازماندهی و تقویت گروههای جهادی و پیگیری تشکیل گروههای جهادی در همه پایگاههای مقاومت بسیج، اعزام گروههای جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه از شهرستان درمیان و انجام فعالیت های جهادی مختلف مثل ساخت و تعمیر مسکن محرومین، رنگ کاری و تعمیر مساجد، ساخت و تعمیر مدارس و سرویس های بهداشتی در مناطق محروم و ویزیت رایگان را از اقدامات بسیج سازندگی برشمرد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان افزود: اجرای طرح همگام با کشاورز و در اولویت قرار دادن بحث آموزش کشاورزان برپایی کلاس های مختلف آموزشی در جهت اشتغال زایی و اقتصادمقاومتی با کمک اداره فنی و حرفه ای شهرستان، پیگیری ایجاد صندوق های قرض الحسنه در 8 روستای شهرستان در فاز اول و معرفی تسهیلگر و اعزام به دوره های آموزشی در یزد و همدان اهم فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان درمیان می باشد.  

فاطمی نسب گفت: اعطای بیش از 380میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی  و راه اندازی مراکز مختلف پرور ش مرغ بومی ، شتر مرغ، بوقلمون و تشکیل کارگاه و بارگاه زرشک از دیگر برنامه ای بسیج سازندگی در سطح شهرستان بوده است.

فرمانده سپاه درمیان بیان کرد:  انجام پروژه های مختلف محرومیت زدایی، اشتغال زایی و خدمات رسانی  در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و کمیته های مختلف تعلیم و تربیت، فرهنگی، اشتغال زایی، سلامت و کمیته زیر ساخت که تاکنون 23 پروژه اعم از 17 طرح احیاء و مرمت قنات، 5 استخر  و یک مسجد در این کمیته ها به انجام رسیده است و فعالیت در سایر کمیته ها نیز ادامه دارد و ان شاء الله در سال آتی یک دهستان دیگر نیز تحت برنامه های قرارگاه قرار خواهد گرفت و از خدمات این قرارگاه بهره مند خواهند شد. 

 وی در پایان گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصا در بحث اقتصاد مقاومتی  می باشد و بسیج سازندگی درمیان آمادگی کامل دارد تا با استفاده از ظرفیت بیکران بسیج همواره در کنار دستگاه های اجرایی در جهت خدمت به مردم تلاش کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها