دبیر شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شاهرود گفت: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است، البته معمولاً دامنه گسترش پیام‌های روابط عمومی محدودتر از رسانه‌هاست.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۹۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد در نشستی با حضور فرماندار، مسوولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها و خبرنگاران در محل فرمانداری ویژه شاهرود به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها خواست، در نشست‌ها و همایش‌ها از همه خبرنگاران دعوت کرده و آنان را گزینشی دعوت نکنند.
مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه خبرنگاران همیشه یک بازوی مهم دراطلاع رسانی هستند که باید از انتقادات سازنده آنان بهره برد، ادامه داد: روابط عمومی‌ها بخشی از بدنه دستگاه‌های اجرایی هستند که نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را بر عهده دارند و در این راه می‌توانند با همکاری خبرنگاران گام مهمی در زمینه اطلاع رسانی درست و صحیح بردارند.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است، البته معمولاً دامنه گسترش پیام‌های روابط عمومی محدودتر از رسانه‌هاست.
عضو هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان بیان کرد: یکی از دلایلی که روابط عمومی و رسانه رابطه منطقی؛ کارآمد و تاثیرگذاری را ندارند شناخت نداشتن از کارایی رسانه است. گاهی برخی روابط عمومی‌ها خبرنگار را مزاحم می‌دانند و اعتقاددارند نباید به او اطلاعات شفاف داد وبرخی خبرنگاران نیز گاهی به نقش روابط عمومی‌ها اعتقادی ندارند.
اعتماد گفت: روابط عمومی‌ها با تعامل بیشتر با خبرنگاران وارایه عملکرد می‌توانند باعث امیدواری مردم شده وپیشرفت‌های انقلاب و نظام را برای مردم به خوبی روشن کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها