رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال نیز همانند سالیان گذشته برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و ۹۰ روستای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۰۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه کردستان این آمادگی را دارد که متناسب با ایام‌ها و مناسبت‌ها تولیدات فرهنگی داشته باشد.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در این جلسه اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، برنامه‌های هنری نیز در نظر گرفته شود و ابتکار عمل داشته باشیم.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و راهپیمایی روز قدس صبح امروز با حضور مسئولان استان در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد.

سرهنگ مطلب نوری افزود: پیشنهاد می‌شود که در برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل از ظرفیت بسیج هنرمندان، بسیج ادارات و بسیج رسانه استفاده و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شب شعر و خاطره برگزار شود.

وی گفت: متأسفانه مقداری در تولیدات فرهنگی در فضای مجازی غفلت کرده‌ایم، در صورتیک ه. می‌توانیم متناسب با فرهنگ بومی استان برنامه تولید کرده و از ظرفیت تلویزیون‌های شهری استفاده کنیم.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سپاه کردستان این آمادگی را دارد که متناسب با ایام‌ها و مناسبت‌ها با تولیدات فرهنگی داشته باشد، ضمن اینکه دانشگاه‌ها نیز می‌توانند برای مناسبت‌های مختلف کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید و دانشجویان برگزار و تنوع ایجاد کنند.

محمد ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال نیز راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج همانند سالیان گذشته از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب آغاز و به سه‌راه حبیبی ختم می‌شود.

سرهنگ رمضان رسولی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان نیز گفت: پیشنهاد می‌شود که مراسم و برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرک‌ها و مناطق مختلف حاشیه‌نشین شهر نیز برگزار شود.

محمدقاسم سیاوشی افزود: کاروان زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) نیز بعد از ظهر روز سیزدهم خردادماه امسال از جلوی مسجد جامع سنندج اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات