خبرهای داغ:
معاون راهداری همدان خبر داد

انجام 1165 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در فروردین ماه سال جاری یک هزار و 165 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۰۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

انجام 1165 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان همدانحمید پرورشی‌خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان دارای خط‌کشی بوده و سالیانه به شکل مستمر و جاری احیاء، تجدید و نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: خط‌کشی محورها به دید رانندگان در جاده کمک می‌کند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

وی با اشاره به انجام یک هزار و  165 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان همدان طی فروردین ماه امسال افزود: تلاش مداوم و مستمر راهداران برای نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های استان از جمله اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی را ضروری دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال در بحث ایمنی مسیرها، هزار و 775 عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

وی ادامه داد: تعمیر 18 مترمربع تابلو اطلاعاتی و تعمير و نصب 200 عدد بازتاب ايمني و استوانه‌ای از اقدامات این اداره کل در فروردین ماه سال جاری بوده است.

رودباری با بیان اینکه به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد سفرهای برون شهری، 785 دستگاه چراغ چشمک زن جدید در محورهای استان نصب شده است، یادآور شد: همچنین سرویس و نگهداری 141 کیلومتر چراغ مه‌شکن در سطح راه‌ها انجام شده تا رانندگان و مسافران در جاده‌ها سفری مطمئن‌تر داشته باشند.

وی ابراز داشت: در فروردین ماه سال جاری همچنین 106 کیلومتر گاردريل و نيوجرسي و 8 هزارو 600 عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران این اداره کل شست‌وشو شده است.

پرورشی‎خرم خاطرنشان کرد: پاکسازی کنار نیوجرسی و گاردریل به میزان 56 کیلومتر، رنگ آمیزی 127 عدد علائم و 32 کیلومتر شیارهای طولی و عرضی در راه های استان ایجاد شده است.

استان همدان، دارای 85 کیلومتر آزاد راه، 300 کیلومتر راه اصلی، 700 کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار