حبیب نژاد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به پروژه‌هایی ترتیب اثر داده خواهد شد که میزان تخصیص آن در سال قبل پیگیری شده باشد (برای پروژه‌های نیمه‌کاره) و پروژه‌هایی باشند که اهداف اشاره‌شده در سند آمایش سرزمینی در آن لحاظ شده باشد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۱۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی حبیب‌نژاد در دومین جلسه شورای اداری سیمرغ اظهار کرد: اشتغال از دغدغه و نگرانی‌های مقام معظم رهبری، دولت و همه مسؤولین نظام است و همه مسؤولان پای‌کار آمده‌اند تا در حوزه اشتغال قدم‌هایی بردارند.

وی افزود: سهم‌بری شهرستان از ردیف‌های متعدد اعتباری 14.5 میلیارد تومان است که در اختیار شهرستان قرارگرفته و ردیف اعتباری که برای شهرستان تعریف کردند مصوب شد.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه بخشداران و رؤسای ادارات ما برای جذب اعتبارات ورود پیدا کردند، تصریح کرد: منابع اعتباری در اختیار شهرستان قرار دارد اما افرادی برای جذب اعتبارات مراجعه نمی‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: این موضوع دغدغه و نگرانی ما در شهرستان است.

حبیب‌نژاد بابیان اینکه در جلسه‌ای که با مدیران کل کارگروه رونق تولید استان در ناحیه صنعتی سنگتاب داشتیم مسائل مختلفی مطرح شد، اظهار کرد: فضایی را فراهم کردیم که کارخانه‌هایی که از منابع دولتی و بانکی وام گرفتند تمدید داشته باشند و امور به‌گونه‌ای تسهیل شود که دچار مشکل نشوند.

وی افزود: بانک‌ها هم پای‌کار آمدند تا بتوانیم دغدغه و نگرانی دوستان ناحیه صنعتی رفع شود.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه معاون عمرانی استاندار محترم در بازدیدی که از شهرستان داشتند قول مساعد اجرا و ادامه عملیات اجرایی محورهای مواصلاتی را دادند، تصریح کرد: قرار شد تا پایان ماه مبارک رمضان این پروژه‌ها عملیاتی شود.

این مسؤول افزود: دستگاه‌های ارتباطی مرتبط بحث حتماً این موارد را پیگیری کنند.

حبیب‌نژاد بابیان اینکه به جهت شرایط خاص شهرستان جذب اعتبارات ضروری است، تأکید کرد: ارزشیابی که به ما اعلام می‌کنند در آن لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به پروژه‌هایی ترتیب اثر داده خواهد شد که میزان تخصیص آن در سال قبل پیگیری شده باشد (برای پروژه‌های نیمه‌کاره) و پروژه‌هایی باشند که اهداف اشاره‌شده در سند آمایش سرزمینی در آن لحاظ شده باشد.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه به جد به دنبال بحث تخصیص‌ها باشد، اظهار کرد: تخصیصی‌ها اعلام شد و پروژه‌ای نباید تعطیل باشد.

این مسؤول افزود: مدیر باید به دنبال منابع برود و منتظر سهم بری از منابع شهرستانی نباشد چراکه منابع در اختیار آنان ناچیز خواهد بود.

حبیب‌نژاد بابیان اینکه میز خدمت در تمام دستگاه‌ها مستقر شود تا تسهیل‌کننده کار ارباب‌رجوع شود، تصریح کرد: چنانچه دستگاه‌هایی میز خدمت را اجرایی نکردند این اقدام را انجام دهند تا ارباب‌رجوع در مراجعه به اداره سردرگم نشود.

وی در ادامه به سلسله دیدارهای چهره به چهره مردم با مسؤولان اشاره کرد و گفت: لازم است مدیران مرتبطی که در این جلسات دعوت می‌شوند شرکت کنند چراکه در این جلسات مردم خواسته‌هایی دارند و تصمیماتی گرفته می‌شود.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرای از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کرده و در مساجد شهری و روستایی حضور پیدا کنند، اظهار کرد: بخشداران و دهیاران محترم در بحث بیمه روستایی تمام‌قد پای‌کار آمدند و در آخرین گزارشی که داشتیم بیش از 900 نفر بیمه‌شده در این حوزه داریم.

حبیب‌نژاد در پایان گفت: قبل از شکل‌گیری این مجموعه از ابتدای شروع بیمه روستایی و عشایری تنها 200 نفر زیرپوشش این بیمه بودند اما کمتر از یک سال 900 نفر زیرپوشش این بیمه قرار گرفتند که در تراز استانی رتبه برتر راداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها