خبرهای داغ:
پیام تسلیت

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی

کد خبر: ۹۰۱۹۵۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلى الله عليه و آله : ما قَبَضَ اللّه ُ تَعالى عالِما مِن هذهِ الاُمَّةِ إلاّ كانَ ثَغرَةٌ فِي الإسلامِ ، لا تُسَدُّ ثُلمَتُهُ إلى يَومِ القِيامَة ِ .

خداوند متعال عالمى را از ميان اين امت نَبرَد، مگر اين كه رفتن او رخنه اى در اسلام باشد، كه تا روز قيامت اين رخنه بسته نمى شود .

     خبر جانگداز رحلت عالم مجاهد یار دیرین انقلاب ، امام (قدس سره)و رهبری(حفظه الله) حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی (نور الله مرقده) بسی جانکاه و تأثر آور است . مردم شریف ارومیه مبارزات ایشان قبل از انقلاب را خوب به یاد دارند و تاریخ بطور متقن جوشش مردم شریف آذربایجان غربی ، بخصوص ارومیه را در سال های قبل انقلاب به منبرهای پر حرارت ایشان مرتبط می داند . او که همیشه آماده مبارزه با استکبار بود یاد خدا ، اخلاص و سلاحش را هیچگاه از خود دور نساخت .

   وی که سه مرتبه از ترور منافقین جان سالم به در برد ، در مبارزات مسلحانه با حزب منحوس دموکرات کردستان به عنوان یک رزمنده و در سال های دفاع مقدس با حضوری مستمر ، انگیزه آفرین و شجاعانه ایفای نقش می نمود . خطبه هایش چیزی کم از سلاحش نداشت . و چه مظلومانه توسط برخی جناح های سیاسی مورد هجمه ، تمسخر و تخریب ناجوانمردانه قرار می گرفت. نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان غربی برای رضای خدا هیچگاه پاسخ به این گونه مسائل نداد تا به دعواهای جناحی و وحدت امت اسلام لطمه وارد نسازد .

    سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور ارتحال این یار صدیق ، خدوم و مظلوم انقلاب ، امام و رهبری را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا ، و نائب الامام حضرت  آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله ، حوزه های علمیه ، امت شهید پرور آذربایجان غربی بخصوص مردم شریف ارومیه و بالاخص خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان علو درجات طلب می نماید .

 

عبدالعلی گواهی

رئیس سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار