۴۵۰۰ دانشجوی بسیجی در اردو‌های جهادی کرمان شرکت کردند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه بسیج دانشجویی ماموریت خدمت‌رسانی در مناطق محروم را برعهده دارد گفت: در سال گذشته حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در اردو‌های جهادی در مناطق محروم استان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ناصر بهروز امروز صبح در دیدار مسئول و اعضای سازمان بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار‌داشت: در مجموعه دانشگاه‌های استان بیش از ۱۶۰ رده بسیج دانشجویی فعالیت می‌کنند و در همه این رده‌ها بسیجیان فعال هستند.

وی با بیان اینکه اولین ماموریت ما در مجموعه بسیج دانشجویی انجام کار‌هایی از جمله جذب، سازماندهی و حفظ و انسجام نیرو‌های بسیجی و انقلابی در دانشگاه‌هاست گفت: بسیج در راستای فرهنگ‌سازی تفکر بسیجی در جامعه و ترویج روحیه انقلابی در جامعه تلاش می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل کانون‌های تخصصی و هسته‌های مطالبه‌گری در استان در حوزه‌های مختلف را پیگیری می‌کنیم افزود: تولید نشریات و محتوا‌های دانشجویی و برگزاری کرسی‌ها و تریبون‌های آزاد در راستای گفتمان‌سازی انقلاب از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه سالیانه تعداد زیادی از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند بیان کرد: بسیج دانشجویی ماموریت خدمت‌رسانی در مناطق محروم تحت عنوان اردو‌های جهادی را انجام می‌دهد.

بهروز با اشاره به اینکه در سال ۹۶ حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در اردو‌های جهادی در مناطق محروم استان شرکت کردند گفت: یکی از حوزه‌های کاری ما توانمندسازی نیرو‌های بسیج دانشجویی است که در قالب طرح ولایت و طرح شهید چمران توسط مجموعه بصیرتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ حلقه صالحین در مجموعه بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند افزود: شبکه‌سازی و ساماندهی مجموعه بسیج دانشجویی را نیز پیگیری می‌کنیم و در این راستا اردو‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه خوابگاه‌های دانشجویی به‌شدت در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند تصریح کرد: باید با هم‌افزایی همه نهاد‌های مستقر در دانشگاه برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کرد چرا که آسیب‌های اجتماعی در مکان‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در حاشیه شهر کرمان حدود ۸۰ هزار نفر ساکن هستند بیا کرد: انواع و اقسام آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر مشهود است و نیازمند ایجاد یک قرارگاه در این منطقه هستیم تا مشکلات مردم در حاشیه شهر را حل کنیم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:تسنیم
ارسال نظرات