خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبر داد:
مسئول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری «دوره آموزشی رسانه قرآنی» هم‌زمان با ماه ضیافت الهی و نزول قرآن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: هم‌زمان با ماه ضیافت الهی و نزول قرآن، سازمان بسيج صداوسیما با همکاری سازمان بسيج رسانه استان قزوین «دوره آموزشی رسانه قرآنی» را با اعطای گواهی برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه دکتر کاظم زمانی مدرس این دوره آموزشی است، عنوان کرد: از محورهای مورد بحث در این دوره می‌توان به اخلاق رسانه‌ای، رسانه و خبررسانی در نگاه قرآن، رسانه در عصر اهل‌بیت علیهم‌السلام، رسانه و عدالت، رسانه‌های رحمانی و رسانه‌های شیطانی، رسانه رازداری و اصول محتوایی رسانه از دیدگاه قرآن با موضوعیت حق محوری، عدالت مداری، رفتار حکیمانه در رسانه، نقش اولی بصیرت در رسانه، مبارزه با طاغوت، دفاع از ارزش‌ها، واقع‌گرایی و غیره خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: همچنین اهداف اطلاع‌رسانی رسانه‌ای در قرآن، وظایف رسانه‌ها، تأثیرگذاری رسانه‌ای در نگاه قرآن، نقش رسانه در فهم صحیح قرآن، منکرات رسانه‌ای، آسیب‌شناسی رسانه، آفات زبان و رسانه‌های امروز، نظارت عمومی و مردمی بر رسانه و عملکرد رسانه‌ها از نگاه قرآن از دیگر محورهای این دوره آموزشی به شمار می‌رود.
کشاورز افزود: این دوره آموزشی ساعت ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه اول خردادماه در واحد آموزش صداوسیمای مرکز قزوین برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۲۱۶۲۱۳۲سازمان بسيج صداوسیما و ۳۳۷۸۵۱۰ سازمان بسيج رسانه تماس حاصل کنند.
1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها