مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه مدیران نالایق با شاخصه نفوذی و سفارشی، ضعف اخلاقی فاحش و باندگرایی آفت‌های جدی نظام اسلامی هستند، گفت: متاسفانه امروز آنچه را که در جامعه شاهدیم ربا است که به واسطه مدیران نالایق در جامعه رواج یافته است.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۵۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله صبح امروز در جمع پایوران و پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی خودشناسی یکی از گام‌های نخستین در راه اصلاح نفس و تهذیب اخلاق و پرورش ملکات والای انسانی و رسیدن به معنویت دانست و گفت: خودشناسی وسیله خداشناسی اسـت.

وی افزود: بر اساس آيات متعدد قرآن و ساير آموزه‌هاي اسلامي، هم جهاد براي تبليغ پيام الهي و آزادي بشريت و هم دفاع در مقابل تهاجم بيگانگان به سرزمين‌های اسلامی، دو اصل مهم و مكمل يكديگر هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز نيز يكى از مقاطع حساس تاريخ اسلام بشمار مى‌‏رود، از اين جهت كه دشمنان اسلام از بيم گسترش نفوذ و اقتدار مسلمين در عرصه بين‌‏المللى به صورت علنى‌‏تر مسلمانان را از هر مرام و مكتبى تهديد كرده و به دنبال سيطره بر بلاد اسلامى و چپاول منابع و ثروت‌هاى آنان بر آمده‏اند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه هيچ فردى و هيچ قوم و ملتى تسليم در برابر متجاوز را نمى‏پسندد، گفت: دستور به مقاومت در برابر متجاوزان اختصاص به مكتب اسلام ندارد، بلكه هر ملتى آن را مشروع و حق مسلم خود مى‏داند.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمن هستیم، گفت: امروز جنگ نظامی به پایان رسیده ولی جهاد در جبهه اقتصادی و فرهنگی در برابر دشمنان همچنان استمرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه مدیران نالایق با شاخصه نفوذی و سفارشی، ضعف اخلاقی فاحش و باندگرایی آفت‌های جدی نظام اسلامی هستند، گفت: اقتصاد نقش مهمی در قوام جامعه دارد و هرگونه خلل، اختلال و فساد در آن به معنای سست شدن پایه‌های جامعه و بحران خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: از نظر اسلام مدیریت اقتصادی در همه حوزه‌ها و بخش‌ها مهم و حساس است متاسفانه امروز آنچه را که در جامعه شاهدیم ربا است که به واسطه مدیران نالایق در جامعه رواج یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات