رئیس بسیج طلاب هرمزگان تاکید کرد: دولتمردان با اهتمام ویژه به رهنمودها و هدایت‌های رهبری به دنبال حفظ منافع ملی باشند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۵۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد برزگرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم تاکید فرموده است که در هیچ شرایط نباید به دشمن اعتماد کرد چرا که دشمن در موقعیت دوستی و دلسوزی به دنبال منافع خود است و منافع دیگران را برای خود مضر می‌داند.

وی در ادامه افزود: دشمن تعهدی ندارد که به آن پایبند باشد چون اعتقادی برای وی وجود ندارد، بنابراین باید با تأسی از فرمایشات قرآن، هرگز به دشمن اعتماد نکنیم.
رئیس بسیج طلاب هرمزگان تصریح کرد: خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام برای ملت و کشور ایران اسلامی مبارک خواهد بود، چراکه کشورهای آسیایی و اروپایی به بدعهدی آمریکا پی برده و خواهند فهمید که نباید به تعهدات آمریکا اعتماد کنند.
 برزگرپور ابراز داشت: رئیس جمهوری آمریکا با خروج از برجام نشان داد که عاقلانه و منطقی تصمیم نمی‌گیرد.
وی ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گونه نگرانی از این تصمیم ترامپ ندارند چراکه از قبل به این تعهدات و عملی شدن آن‌ها اعتماد نداشتند.
رئیس بسیج طلاب هرمزگان تاکید کرد: ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که محور تصمیم‌گیری‌ها، ولایت فقیه بوده که هدایت‌های ایشان، پیشبرنده و موجب رشد کشور است.
برزگرپور بیان داشت: از خروج ترامپ از برجام می‌توان نتیجه گرفت که هشدارهای ولایت فقیه به حق بوده و آنچه مقام معظم رهبری در خصوص بی‌اعتمادی به آمریکا فرمودند حقیقت است.
وی اظهار امیدواری کرد: دولت و ملت بیشتر توجه کنند تا با رهنمودها و هدایت‌های رهبری به دنبال حفظ منافع ملی باشند.
رئیس بسیج طلاب هرمزگان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب براساس حکمت، عزت، مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مملکت ایران اسلامی تصمیم‌گیری می‌کنند امید است دولتمردان خوب بدانند و خوب باور کنند.

ارسال نظرات