صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیجار جلسه انتخاب رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شورای عالی بسیج و هیئت اندیشه ورز با حضور بسیجیان نخبه محلی برای انجام کار‌های به یاد ماندنی و اساسی در بسیج است.

وی با اشاره به شعار سال ۹۷ که توسط رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است، افزود: بعد از گذشت دو ماه از سال تا کنون هیچ اقدام عملی و کارشناسی شده در راستای تحقق شعار سال در سطح شهرستان صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه بیجار بر تشکیل کارگروه نخبگان شهرستان در راستای فرهنگ سازی و حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح شهرستان تاکید کرد.

شعبانی با بیان اینکه تهدیدات فرهنگی ما از سوس دشمنان همچنان به قوت خود باقی است، گفت: دشمن در زمینه اقتصادی نیز به خوبی ورود پیدا کرده است و این نیازمند تدابیر ویژه مسئولان برای جلوگیری از ضعف اقتصادی در کشور است.

وی تصریح کرد: اگر در زمینه فرهنگی و اقتصادی کوتاهی کنیم با مشکلات نظامی رو به رو می‌شویم، هر چند کشور ایران از لحاظ نظامی پیشرفته است، اما این را بدانیم دشمنان ما هیچ وقت ساکت نمی‌ایستند.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه سخنان خود گفت: اگر روحیه مطالبه گری در بین مردم ما تقویت شود خیلی از مسائل و مشکلات مردم حل خواهد شد.

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای عالی بسیج، اعلام کرد: ماموریت شورای عالی بسیج بعنوان بازوی توانمند در کنار مسئولان در راستای حل مشکلات و پیدا کردن نقاط ضعف و ارائه راه حل مناسب برای رفع این مشکلات است.

وی اعلام داشت: شجره طیبه بسیج بعد از انقلاب اسلامی به فرماند بنیانگذار انقلاب تشکیل شد ودر زمان مقام معظم رهبری تشکیل ارتش ده‌ها میلیون صادر گردید و با توجه به اینکه این نهاد عظیم نیاز به ساز و کار خاص دارد بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل هیئت اندیشه ورز برای حل مشکلات و آسیب شناسی بسیج پیشنهاد داده شد.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل این هیئت‌ها تولید فکر وایده توسط اعضا که متشکل از نخبگان و صاحب نظران است درخصوص شناسایی آسیب‌ها برای حل مشکلات بسیج شهرستان است.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: هیئت اندیشه ورز شهرستان از صاحب نظران و خبرگان راهبرد اندیشه ورز هستند که بر مبنای تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف بسیج ناحیه سپاه بیجار حرکت و کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار کار کرد اصلی این هیئت را تولید فکر واندیشه، راهبرد نگاری وهدایت عمومی هیئت‌های اندیشه ورز در مجمع بسیج شهرستان دانست.

وی افزود: اعضای اصلی این هیئت در مجموع ۱۷ نفر هستند ۷ نفر عضو حقوقی از معاونت‌های سپاه و ۱۰ نفرعضو حقیقی از بسیجیان نخبه شهرستان می‌باشند.

در پایان جلسه حجت الاسلام حکیمی فر مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) با رای گیری اعضای هیئت به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان بیجار انتخاب شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات