مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست ستاد یادواره شهدای دانش آموز استان بوشهر گفت : یادواره 471 شهید دانش آموزاستان بوشهر در اسفند ماه 97 برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۶۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

یادواره 471 شهید دانش آموز استان بوشهر برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اولین جلسه ستاد یادواره شهدای دانش آموز استان بوشهر،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت : یادواره 471 شهید دانش آموزاستان بوشهر در اسفند ماه 97 برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری یادواره شهداء را زنده نگهداشتن یاد شهیدان دانست که بعد فرهنگی تربیتی آن برای دانش آموزان و نوجوانان تأثیرگذار است و در مدارس همواره برگزار می شود.

وی اظهار داشت:کارگروه هایی از جمله کارگروه پشتیبانی و تدارکات مالی، کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی ، کارگروه علمی و پژوهشی، کارگروه اجرایی یادواره ، کارگروه تعامل شهرستانها و مناطق استان و خانواده شهدا برای اجرای بهتر کنگره درنظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، سازمان هایی از جمله: استانداری، بسیج دانش آموزی سپاه، سپاه ناحیه بوشهر، بنیاد حفظ آثار،شهرداری ، امام جمعه و حوزه علمیه را مرتبط با این کنگره دانست که می توانند نقش موثری در برگزاری باشکوه این کنگره داشته باشند.

در ادامه سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: تقویم اجرایی 12 ماهه جهت برگزاری بهتر کنگره در نظر گرفته شده و هر ماه یک جلسه به این منظور گرفته می شود.

فتحی اظهار داشت: برای اجرای با شکوه تر این یادواره استانی، 11 یادواره متناسب با این موضوع در شهرستان ها و مناطق استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برای این کنگره، لگوی اختصاصی طراحی می شود و زمان پیشنهادی برای برگزاری یادواره روز 20 اسفند ماه است که همزمان با روز راهیان نور نیز می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

ارسال نظرات
پر بیننده ها