كارشناس مسائل سياسي:

اقتصاد مقاومتي نسخه نجات بخش مشكلات اقتصادي است

كارشناس مسائل سياسي پیروی از دستورات رهبری و اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: موضوع دفاعي و موشكي جزء خطوط قرمز نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختیاری؛ كارشناس مسائل سياسي در جمع طلاب حوزه علميه خواهران بن گفت: موضوع دفاعي و موشكي جزء خطوط قرمز نظام مقدس جمهوري اسلامي است و ما در اين موضوع به هيچ وجه با كسي مذاكره نخواهيم كرد.

منوچهر خليليان ضمن تبريك ايام ماه مبارك رمضان و سالروز آزادسازي خرمشهر و هفته مقاومت و ايثار به عمليات آزادسازي خرمشهر اشاره نموده و گفت: دنيا از اينكه ايران اسلامي توانست خرمشهر سقوط كرده را فتح كند انگشت به دهان ماند و اين فتح بزرگ با رشادتها و ايثارگريها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان و غيور مردان و شير زنان اين مرز و بوم اسلامي امکان پذير شد.

وي در ادامه به تبيين شعار سال پرداخت و گفت: عنوان حمايت از كالاي ايراني به عنوان شعار سال يكي از محورهاي اقتصاد مقاومتي است كه در چند سال اخير توسط مقام معظم رهبري و سلسله وار سالها با اين موضوع نامگذاري شد و اين نشان از اهميت مباحث اقتصادي و بها دادن به اقتصاد مقاومتي به عنوان راهكار غلبه بر مشكلات اقتصادي كشور مي­باشد.

خليليان در ادامه افزود: محور ديگري كه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) مدام پيگير آن هستند اجراي عملي اصل 44 است كه اگر اين فرمان رهبري تحقق پيدا مي­كرد ما الان اين تعداد بيكار نداشتيم، كه متاسفانه با بي تدبيري مسئولان اجرا نشده و ما شاهد اين مشكلات هستيم.

وي راهكارهاي غلبه بر مشكلات اقتصادي را مبارزه جدي با قاچاق كالا، سرمايه گذاري در توليد داخلي، همت مردم در اجراي شعار سال و تعصب نسبت به خريد كالاي ايراني را عنوان كرد.

اين كارشناس مسائل سياسي در انتها با اشاره به بدعهدي آمريكا در خروج از برجام اظهار داشت: آمريكا تا قبل از خروج رسمي از برجام بارها و مستمرا برجام را نقض كرده و همچنين در دوره هاي گذشته با كودتاي 28 مرداد، كودتاي نوژه، حمله به طبس، حمله به هواپيماي مسافربري، ترور دانشمندان و موارد بسيار زياد ديگر دشمني خود را با جمهوري اسلامي به اثبات رسانده است و اروپاييها نيز همانند اين كشور مستكبر هرگز به نفع ايران كار نخواهند كرد و همانگونه كه با صدام و گروههاي تكفيري عليه ايران اسلامي اقدام كردند اين بار نيز آبي از اروپا براي ما گرم نخواهد شد.

ارسال نظرات