احمد درویشی
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: توافقی که گرهی از مشکلات مردم باز نکند باطل است/مسئولان درون گرا باشند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی در نشست سیاسی درجمع کارکنان سپاه ناحیه میناب با توجه به خروج آمریکا ازبرجام گفت: توافق برجام از همان اول طبق بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند نمی توان به آمریکا اعتماد کرد مشخص بود و امروز تمام ملت ایران به این نتیجه رسیدند که با گرگ صفتان و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب نمی توان دست دوستی داد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب آمریکا را عهد شکن و استعمارگر دانست و افزود: اگر به تاریخ کشور پهناورمان مراجعه بکنیم درمی یابیم که بیشترین خیانت ها و غارتگری ها و چپاول اموال کشورمان توسط آمریکا صورت گرفته است وآمریکا همیشه در پی دشمنی و آسیب زدن به این مملکت بوده و هست. 

اربابی اظهار داشت: امروز که برای همه دنیا مشخص شد که دیگر نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و بستن هیچ عهدی با آنان به صلاح نیست، مسئولین کشور ما هم باید دست از این ارتباط با آمریکا و غرب بکشند و به فکر درون کشور باشند نه اینکه دل به وعده های آمریکا وغرب ببندند. 

این مسئول تکیه بر توان داخلی و استفاده از جوانان نخبه برای حل مسائل اقتصادی و دیگر چالشهای موجود در کشور را کارسازدانست و گفت: هر کجا مسئولین ما به جوانان اعتماد کردند و زمینه فعالیت و ورود به عرصه های مختلف را برای آنان فراهم کردند ما موفق بودیم و توانستیم به پیشرفتهای چشمگیری دست پیدا کنیم. 

نعیم اربابی پیشرفت در علوم مختلف و رساندن کشورمان به رتبه های نخست جهانی را اعتماد به جوانان دانست و افزود: اگر امروز هیچ ابرقدرت پوشالی در جهان حتی فکر تعرض به میهن ما را ندارد و اگر همین به اصطلاح ابرقدرتها ی جهان با کشورمان پای میز مذاکره می آیند اقتداری است که با اعتماد به جوانان و ریخته شدن خون پاک مردان ما در دفاع از این مرز و بوم حاصل گردیده است. 

وی گفت: امروز جوانان ما موشک هایی تولید می کنند که هر نقطه ای را در منطقه در فاصله هزاران کیلومتری هدف قرار می دهند و دشمن می خواهد در قالب برجام این توان بزرگ و بومی موشکی ما را بگیرد و مانند عراق،سوریه،افغانستان،یمن و دیگر کشورهای مسلمان به آنان حمله کند و فجایعی که امروز شاهد آنیم را در دنیا رقم بزند. 

اربابی در پایان خطاب به مسئولین کشور گفت: مسئولین کشور ما باید تبعیت محض از ولی فقیه داشته باشند و این زحمات چندین ساله جوانان کشورمان در پیشرفت علم و صنعت را با توافق نامه هایی که آخر آن خیانت است به هدر ندهند.

 

 

ارسال نظرات