خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: روابط عمومی پشتیبان اصلی مدیران در دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند به فعالیت‌ها به درستی جهت دهند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۹۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی فاتح در دیدار با مدیر و کارشناسان روابط عمومی این دانشگاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و تبریک روز روابط عمومی، این حوزه را یکی از حوزه‌های قابل توجه خود عنوان نمود.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی دانشگاه را از سوی روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی می‌تواند ارزش و نقش دانشگاه را مشخص نماید و فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه را به نحوی درست به مردم معرفی کند.
فاتح با اشاره به اهمیت کار در روابط عمومی و عملکرد این حوزه در پیشبرد اهداف دانشگاه، به اهمیت سایت و کانال‌های ارتباطی دانشگاه به عنوان پل‌های ارتباطی موثر پرداخت و روابط عمومی را پشتیبان اصلی مدیران در دانشگاه‌ها مطرح نمود که می‌توانند به فعالیت‌ها به درستی جهت دهند.
در ادامه در خصوص فعالیت‌های مختلف این حوزه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ابتدا این جلسه حمید آقاجانی مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک این روز به بیان گزارش عملکرد روابط عمومی در طول یک سال گذشته و فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها